Online játékkal reklámozza ügyviteli megoldásait a UNIT4
A UNIT4 szoftvercsoport két hazai leányvállalata, a UNIT4 CODA Hungary Kft. és a VT-SOFT Software Kft. elindította „Építő Szoftverek” nevű online játékát. A kampány célja a két testvérvállalat közös, a vállalati ügyviteli folyamatok teljes skáláját lefedő termékportfoliójának megismertetése áttekinthető, könnyed, játékos formában.
A játék legfontosabb üzenete is ezt a célt szolgálja: az egymással rugalmasan kombinálható, mégis moduláris UNIT4 Ügyviteli megoldások alkotóelemeit – pénzügy, HR, logisztika és gyártás – felhasználva minden vállalat egyedileg megtervezheti saját, testreszabott ERP rendszerét.
A játék 3 szakaszból áll. A www.unit4.hu/jatek oldalról indulva először egy képzeletbeli vállalat irodájának felülnézetével találkozik a látogató. Itt, a Vezérigazgató „bőrébe bújva” kell minél hamarabb összegyűjteni a UNIT4 Ügyviteli Megoldások alkotóelemeit, közben vigyázva az irodában felbukkanó akadályozó tényezőkre.
Az első szakasz sikeres teljesítése után egy egyszerű puzzle játék következik, ahol a kampány központi elemét, a UNIT4 Ügyviteli Megoldásokat szimbolizáló kocka elemeit kell helyesen kirakni.
A játék 3. szakasza egy néhány kérdésből álló kérdőív, amelynek válaszadói között egy okostelefont sorsol ki a UNIT4 januárban.
www.unit4.hu/jatek
Kapcsolódó cikkek
- Hazai ERP-felmérést készít az XAPT
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Költséghatékony vállalatirányítási rendszerrel az e-útdíj többletköltsége ellen
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- ERP felhőben
- Kilenc jel, ami arra utal, hogy ERP rendszere megérett a váltásra
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Microsoft Dynamics CRM Online
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.