Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
A magyar Cellum által fejlesztett mobilfizetési szolgáltatással lép hamarosan piacra Indonézia meghatározó IT-cége, az Anabatic Technologies. A két társaság vezetése néhány nappal ezelőtt írt alá megállapodást, melynek értelmében az Anabatic saját márkaként, Mobile Bersama néven vezeti be az ázsiai országban a szolgáltatást.
Hamarosan már Indonéziában is használhatják pénztárcaként az okostelefonokat a Cellum biztonságos mobilfizetési megoldásán keresztül. Az ázsiai ország igazi mobil nagyhatalom: 240 millió mobil előfizető közül 60 millióan okostelefont használnak, ezeken futhat néhány hónap múlva a Cellum által fejlesztett alkalmazás.
Az országban az elmúlt két évben szinte felfoghatatlanul gyorsan nőtt, megnyolcszorozódott az okostelefonok száma. Bár az e-kereskedelem jelenleg még gyerekcipőben jár, előrejelzések szerint a következő 4 évben tízszeresére duzzadhat ez piac. A Cellum és az Anabatic közös innovációja mindebben vezető szerephez juthat.
A Cellum – számos európai ország után – most először lép az ázsiai piacra, és rögtön az egyik legnépesebb országban, Indonéziában vezetik be a cég mobilfizetési megoldását.
A Titan Group vállalatcsoporthoz tartozó Anabatic Technologies Indonézia egyik legismertebb informatikai vállalata, szoros stratégiai együttműködést tart fenn többek között az IBM-mel valamint számos pénzügyi és kereskedelmi iparágakban működő, meghatározó indonéz vállalattal. A magyar céggel kötött együttműködési megállapodás értelmében az Anabatic saját márkaként vezeti be a Cellum technológiájával működő mobilfizetést.
Az indonéz mobilokból is pénztárcát csinál a Cellum
A Mobile Bersama komplex mobilfizetési, mobilkereskedelmi megoldás, amely számos szolgáltatást egyesít. Lehetőség lesz
- telefonkártyák egyenleg feltöltése,
|
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- Termékbejelentések a G Datától
- A siker kulcsa a nyomdaiparban
- A városra figyel a világ
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- Sérülékenység vizsgáló megoldás a Noregtől
- Nagysebességű rendszámtábla-felismerő rendszert fejleszt a Xerox
- A nemzeti mobilfizetési rendszer indulását jövő júliusra halasztanák
- Európában először hazánkban mutatkozik be az LG újgenerációs VRF megoldása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FoxPost alapítói befejezték küldetésüket
A FoxPost alapítói, Bengyel Ádám vezérigazgató és Lányfalvi Péter kereskedelmi igazgató lemondtak pozíciójukról. Döntésüket azzal indokolták, hogy elérték kitűzött céljaikat, és sikerült megtalálniuk a vállalat irányítására alkalmas utódot. Úgy érzik, küldetésük befejeződött, és elégedetten távoznak.
A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben
2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni.