Mobilalkalmazás segít, hogy ne várjunk a buszra
Rendkívül sikeres start-uppá nőtte ki magát néhány hónap alatt négy frissen leszerelt izraeli fiatal rendkívül sikeres internetes vállalkozása, amelybe azért fogtak, mert megelégelték, hogy sokáig várakozzanak az autóbuszokra.
Az ötlet Liáv Szagron fejéből pattant ki, aki egy világ végi laktanyában szolgált, és két busszal kellett hétvégi kimenőre mennie. Az átszállásnál soha nem tudta, hogy lekéste-e már a második buszt, és várhat egy órát a következőre vagy hamarosan megérkezik a jármű. Arra gondolt, milyen jó lenne, ha választ kapna kérdésére az okostelefonján, majd három barátjával elhatározta, hogy elkészítik a programot. A közlekedési minisztériumban le akarták rázni őket, amikor megtudták a korukat, de nem hagyták magukat.
Saját erejükből 230 ezer sékelt (12,5 millió forintot) fektettek az applikáció kifejlesztésébe, és februárban kibocsátották előbb Androidra, majd márciusban iPhone-ra is. Már az első hónapban több mint százezren töltötték le az alkalmazást, szeptemberre piacvezetők lettek.
Most arra készülnek, hogy 79 ország több mint ezer városára terjesszék ki programjukat.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás az Olcsobbat.hu-tól
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Közeleg az idei Internet Hungary
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- Sixt mobilapp – a 2013-as Mobil Alkalmazások Útikalauzának legjobbja
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
- Appra magyar! néven alkalmazásfejlesztő kampányt indít az IVSZ
- Megújult Quickoffice Androidon és iOS-en
- Késik a BBM
- Okostelefonon nézhető, interaktív vígjátéksorozat indul
Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okosan a karácsonyi rohanásban! Válogassunk megfontoltan a mobilszolgáltatók ajánlatai között
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.