Két hét múlva eldől, kié lesz „Az Év Honlapja” cím
Még két hétig lehet pályázni „Az Év Honlapja” díjra. A versenyen több nevezési kategóriában indulhatnak a résztvevők, csupán ki kell választani a honlapnak megfelelőt, és máris indul a megmérettetés.
Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs versenye – ahogy már korábban beszámoltuk róla – idén eltér az előző évek gyakorlatától. Ám a jól ismert kategóriák nem változtak (lásd alább).
A szervezők még két hétig várják a nevezéseket, azaz október 31-ig lehet jelentkezni. A pályázat benyújtásához mindössze egy rövid regisztráció szükséges, amelyet a honlapon megtehetnek a nevezők.
A rokonok, barátok segítségét is igénybe vehetjük, ugyanis az idei év nagy újdonsága, hogy Facebookon is lehet szavazni a legszimpatikusabb honlapra.
A kategóriák:
1. Az év kreatív megoldása (banner, popup, microsite...)
2. E-kereskedelem
3. E-learning
4. Egészségügy
5. Elektronikus hírlevél
6. Életmód és Sport
7. Ifjúsági: 14-18 év (középiskolai tanulók) közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblap
8. Ipari web
9. Kereskedelem
10. Kormányzat: Kormányzati oldalak, kormányzati háttérintézmények oldalai
11. Közösségi marketing megoldások
12. Közösségi oldal
13. Kultúra
14. Márkasite
15. Márkázott digitális megoldások: Branded Content, Branded Entertainment
16. Média (online és offline)
17. Mobil marketing alkalmazások (appok, beágyazott hirdetések, kampányok, stb.)
18. Művészek, közszereplők honlapja
19. Oktatás
20. Önkormányzatok és települések
21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória) magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
22. Szolgáltatás
23. Társadalmi és civil szervezetek
24. Turizmus
25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Google Media Tools
- Levél vs. e-mail – mikor melyik biztonságos?
- A KockaÁruház idén az Ország Boltja
- Átadják a 2013. évi Pro Progressio díjakat középiskolai tanároknak
- Innovatív és kreatív hallgatókat díjaznak a Műegyetemen
- A Sanoma pályázatot hirdet a Citromail üzemeltetésére
- Mobilalkalmazás az Olcsobbat.hu-tól
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Böngészők az élvonalban
- Megújult a Brozie közösségi böngésző
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025
A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket
A Windows frissítések gyakran hosszú ideig tartanak, és sokszor kellemetlenek a felhasználók számára. A Microsoft most ezen szeretne változtatni. A vállalat bejelentette, hogy a jövőben az AI-t fogja használni a frissítések optimalizálására.
Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság
A Gábor Dénes Egyetemen megrendezett Adatbiztonsági nap az „Információbiztonsági komplex kutatási program” keretében működő kutatócsoportok eredményeit, valamint a kiberbiztonság aktuális kérdéseit mutatta be. Az eseményre 2025. április 11-én került sor, fő célja pedig az információbiztonsággal kapcsolatos kockázatok bemutatása és a tudatosság növelése volt.
A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol
Az Egyesült Államok Védelmi Minisztériuma (Pentagon) radikális lépést tett a költségvetési hatékonyság növelése érdekében: Pete Hegseth védelmi miniszter bejelentette, hogy 5,1 milliárd dollár értékben megszüntetik az IT- és tanácsadói szolgáltatásokra vonatkozó szerződéseket, amelyeket olyan nagyvállalatokkal kötöttek, mint az Accenture, a Deloitte és a Booz Allen Hamilton.
Az év legolvasottabb online tartalmai
A tavalyi év során kiemelt figyelmet kaptak a Robert Fico és Donald Trump elleni merényletek, az amerikai republikánusok győzelme és Bassár el-Aszad szír elnök bukása, amelyekről jelentős médiaérdeklődés övezte a világot. Azonban a hazai internetezők érdeklődése inkább a belföldi aktualitásokra és a sporthírekre irányult, nem pedig a nagy nemzetközi eseményekre – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss jelentéséből. A tanulmány a legnépszerűbb hazai hírportálok és Facebook-oldalak publikációit és az azokhoz érkező olvasói reakciókat elemezve mutatja be a magyarok online médiahasználati szokásait 2024-ben.