USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
A mobileszközök olyannyira elterjedőben vannak, hogy lassan többet vagyunk online jelen mobilon. A Statista egyik friss, a ComScore adataira alapuló felmérése az USA mobilhasználóinak online jelenlétét vizsgálta.
Tíz különböző kategóriában vizsgálta a Statista az amerikaiak internetezési szokásait, méghozzá arra voltak kíváncsiak, milyen arányban neteznek mobilról és PC-ről az emberek.
Az eredmények alapján egyre inkább a mobileszközök uralják mindennapjainkat, sokan kapcsolódnak ilyen módon a világhálóra. A felhasználók 86%-a itt nézi meg a különféle térképeket (vélhetően útközben), de egyre nagyobb teret hódítanak a mobilos játékok is, hiszen 78% vallotta azt, hogy mobilján játszik és csupán 22% PC-n.
Magas az aránya az időjárási információk mobilon való követésének is (69%), valamint a közösségi oldalakon való jelenlét is nagyrészt mobilon történik, ezt 65% vallotta.
Az ábra jól mutatja, hogy híreket még mindig nagy képernyőn szeretnek az emberek olvasni, és a vásárlásokat is még inkább PC-ről bonyolítják. Bár ez utóbbi már határeset a maga 46%-ával, ami feltehetően a sok mobilra optimalizált oldalnak és a nagy kijelzős mobiloknak is köszönhető. Hazánkban ez az arány (a mobilon való vásárlás) még jóval kevesebb, de ezek a számok jól mutatják merre tartannak a fejlődési irányok.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- A Katona József Színház a SzEK-ben
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
- Az Amerikaiak lógnak legtöbbet mobilon
- Az androidosok több mint fele nem figyel a biztonságra
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- Amerikában a szöveges üzenetek hódítanak az ezüstkorosztálynál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletes pillanatok, egyetlen kattintással – Ballagási fotók mesterséges intelligenciával
Ahogy közeleg a ballagás időszaka, a végzős diákok életében egy sor felejthetetlen pillanat következik, amelyek megörökítése különösen nagy jelentőséggel bír. Mi lenne, ha ezek az emlékek nemcsak dokumentálva, hanem kreatívan, művészi formában is megőrzésre kerülnének? A vadonatúj HONOR 400 Lite ezt teszi lehetővé – egy zsebméretű, mesterséges intelligenciával támogatott kreatív stúdió, amellyel egyetlen gombnyomással életre keltheted a ballagás minden fontos mozzanatát.
Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is leleplezte legújabb, 2025-ös QNED evo tévékínálatát. Az új modellek áttörést jelentenek az LCD technológiában, és számos olyan fejlett funkcióval érkeznek, amelyeket eddig főként az LG prémium OLED készülékeiben láthattunk.
A Google újra feltérképezi Magyarországot
Május 6-tól ismét magyarországi közutakon közlekednek a Google Utcakép – vagyis Street View – speciális kamerás járművei. Céljuk, hogy friss, 360 fokos felvételekkel bővítsék a Google Térkép kínálatát. A kamerarendszerrel felszerelt autók bejárják az ország számos pontját: főként városokat és azok környékét, de vidéki térségeket is, többek között Budapest, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs környékét.
Változó szabályozás, növekvő bizonytalanság a munkaerő-kölcsönző piacon
Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője és a VOSZ Minősített HR Szolgáltatók Szekciójának elnöke arról számolt be, hogy a VOSZ-szal közösen végzett kutatásuk szerint a minősített munkaerő-kölcsönző cégek közel fele úgy érzi, a jogszabályváltozások bizonytalanságot okoztak a munkáltatók körében. A legtöbb cég jelenleg nehezebbnek tartja a munkaerő-tervezést az új szabályozási környezetben.
Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon
A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.