A WhatsApp vezeti a csatát
Az üzenetküldő startup cég, a WhatsApp ma már annyira sikeres, hogy a szolgáltatásnak 350 millió aktív felhasználója van havonta. A cég vezérigazgatója, Jan Koum azt is elmondta, hogy a felhasználók naponta több mint 400 millió képet osztanak meg.
Vasárnap derült fény arra, hogy a WhatsApp szénája nagyon jól áll, már több mint 350 millió felhasználó használja havonta, és több mint 400 millió képet osztanak meg a userek naponta. Ez jelentős szám a hasonló szolgáltatásokkal összevetve, hiszen a lassan 2 milliárd felhasználóval rendelkező Facebookon is csak 350 millió képet osztanak meg naponta, akárcsak a Snapchaten. Az Instagram még ennél is rosszabbul áll a maga 55 milliójával, ahol pedig valóban a képmegosztás a lényeg.
A WhatsApp a felhasználók terén is jelentős növekedést mutat az elmúlt időszakban: míg áprilisban még csupán 200 millió aktív havi userrel rendelkezett, addig év végére ez a szám akár a duplájára is nőhet, hiszen most tartunk 350 milliónál. Így most úgy tűnik, csatát nyert a WhatsApp, amely mindössze négy éve van jelen a piacon (2009 óta).
És hogy miben rejlik a sikere? Népszerűségét elsősorban a letisztult dizájnnak és a platformok közötti átjárhatóságnak köszönheti, hiszen elérhető iOS-re, Androidra, BlackBerryre, Windows Phone-ra, Symbianra, az ezek közötti üzenetváltás pedig könnyű, és még plusz költsége sem kerül.
A konkurencia azonban szépen lassan növekszik, és egyre több közülük az ingyenes alkalmazás – gondoljunk például a BBM-re – ellentétben a WhatsAppal. Vagyis a háborúnak még koránt sincs vége.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztették a Microsoft Dynamics NAV mobilalkalmazását
- Frissült a Kaspersky Security for Mobile
- Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
- A legjobb okos eszközök lakásbetörések ellen
- Energiamérő mobilapp az MVM-től
- Új szintre emelkednek a biometrikus biztonsági megoldások
- Újra lesz Ericsson Alkalmazásverseny
- Hazánkban az LG prémium kategóriás mobileszközei
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
- A magyar startup első külföldi lépése
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos élet, okos vásárlás – Xiaomi Black Friday egész novemberben!
Egész novemberben tart a Xiaomi Black Friday akciója, amely idén a „Human x Car x Home” koncepcióra épül: az okos élet és a tudatosabb döntések jegyében. A kampány célja, hogy a kedvezményes Xiaomi termékek segítségével a felhasználók teljes mértékben élvezhessék az intelligens, összekapcsolt eszközök nyújtotta élményt.
Hogyan alakítja a Dreame a háztartási eszközök világát?
A Dreame életében egy új, merész korszak kezdődik – olyan, amely alapjaiban formálhatja át az okosotthon-ökoszisztémákról alkotott képünket. A vállalat célja, hogy eszközeink egyetlen alkalmazáson keresztül, teljesen összehangoltan működjenek, és te magad is részese lehess ennek a fejlődésnek.
Black Friday túlélőkalauz: így védd meg a pénztárcád és az adataid
Az ünnepek közeledtével egyre többen választják az online vásárlást, ám a tudatos fogyasztói magatartás és a körültekintés ilyenkor is elengedhetetlen. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hírközlés-felügyeleti Igazgatósága az év végi vásárlási időszak kockázataira hívja fel a figyelmet, és szakértői tanácsokkal segít abban, hogy valóban jól járjunk a „Black Friday” ajánlatokkal, és a karácsonyi ajándékok időben megérkezzenek.
Itt a piacon első gázkromatográf beépített kiberbiztonsággal és WIFI-vel
Az ABB bemutatta a GCP100 gázkromatográfot, amely új szintre emeli a kiberbiztonságot és a valós idejű, összetett gázkeverék-elemzést a földgáz-, biogáz-, olaj- és petrolkémiai iparágakban. A GCPro sorozat részeként érkező GCP100 folyamatosan támogatja az üzemeltetőket a folyamatok stabilitásának és a termékminőségnek a nyomon követésében. A beépített kiberbiztonsági funkciók révén a GCP100 a hagyományos folyamatelemzést biztonságos módon hatékonyságnövelő információkkal egészíti ki.
Üzletmenet megszakítás nélkül: így védi vállalkozását a Telekom
Áramszünet, zsarolóvírus, adatvesztés – csak néhány példa arra, milyen váratlan problémák merülhetnek fel a digitális világban, és amelyek a vállalkozások számára komoly következményekkel járhatnak.

