Az európai repülőkön is lesz a 3G, LTE hálózat
Az Európai Bizottság tegnap bejelentette, hogy okostelefonok, táblagépek és e-book olvasók is használhatók lesznek a repülőutakon felszállás és leszállás közben. Ma pedig arra is engedélyt adtak, hogy a repülőgépekre 3G és LTE hálózatokat telepítsenek.
Az Európai Bizottság már korábban engedélyezte, hogy az utasok 2G hálózatot használjanak hívásait és üzeneteik lebonyolításához, ám internet használata ezzel a szolgáltatással szinte lehetetlen volt.
Mostantól viszont az utasok nemcsak készülékeiket használhatják fel-és leszállás közben, 3G és LTE hálózatokat építenek majd ki a járatokon. Ám sajnos hiába képesek ezek a fejlett hálózatok nagy sebességű adat átvitelére, nem valószínű, hogy az utasok ennek minden előnyét kiélvezhetik majd, ugyanis a repülés közbeni adat- és Wi-Fi szolgáltatás az adott műholdtól függ, amelyhez csatlakozik. Ez általánosságban lassabb, mint földi kapcsolat.
Sajnos a műholdak megkerülése (direkt kapcsolódás LTE hálózatokra) nagyon drága, a felhasználóknak 8a világ többi részén) roaming díjakat kell fizetniük. Feltehetően ez a szolgáltatás nem mindenhol lesz ingyenes, valahol plusz költséget számolhatnak fel érte. Az is elképzelhető, hogy bizonyos járatokon be sem vezetik a megoldást.
Forrás: TheVerge.com
Kapcsolódó cikkek
- Új netes áruház nyílt szeniorkorúaknak
- Még három napig lehet jelentkezni "Az Év Honlapja" pályázatra
- A Twitter térképen jelzi a káromkodást
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Egyre népszerűbb itthon is a HANA
- Hazánkban az LG Optimus L9 II
- A HP NonStop kínálata x86-os platformra is elérhető
- Összefog a netes kereskedelmi piac
- Bill Gates: az egészség fontosabb, mint a technológia
- Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?