A NAV figyeli az internetes hirdetéseket is
Az adóhatóság az idén hat portálról (TeszVesz, Vatera, Apród, Topapró, Expressz és Apróhirdetésingyen) összesen 1289 jövedéki törvénysértést megvalósító hirdetést távolíttatott el, ezek közül 710 - az összes eltávolított hirdetés 55,1 százaléka - vágott dohány illegális kereskedelmére vonatkozott - derül ki Orbán Gábornak, a nemzetgazdasági tárca adó- és pénzügyekért felelős államtitkárának Kovács Tibor (MSZP) országgyűlési képviselő írásbeli kérdésére adott válaszából.
Az illegális dohányforgalmazás ezen formája elleni fellépés egyre nehezebb, mivel a személyes átadás-átvétel egyre kevésbé jellemző, azt a különböző átvételi pontokon, utánvételes postai küldeményként történő átadás-átvétel váltja fel. A NAV ezért a postacsomagok ellenőrzésére is kiemelt figyelmet fordít - derül ki a képviselői kérdésre adott válaszból.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Közösen adnak kedvezményeket a legnagyobb e-kereskedők
- Elektronikusan is megrendelhetők az online pénztárgépek
- A kulcsszó: Multichannel?!
- Megháromszorozódott az interneten vásárlók száma Szlovákiában
- A Katona József Színház a SzEK-ben
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- Elindult a NAV hivatalos Facebook oldala
- Az interneten is lehet cigarettát vásárolni Szerbiában
- Speciális csomag a pénztárgépet üzemeltető cégeknek a Telekomtól
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.