Mobilon üzenünk karácsonykor
Az Ipsos felmérése szerint ma már legtöbbször távollévő szeretteinkkel mobilon tartjuk a kapcsolatot. Üzenetben küldünk nekik képeket, vagy csak egy jókívánságot ünnepekkor, és más alkalmakkor is főként ezt módot használjuk kapcsolttartásra.
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint sokan (73%) üzennek barátaiknak vagy szeretteiknek mobiljuk segítségével. Ezen a fronton a magyar mobilfelhasználók még aktívabbak, 80%-uk választja választja mobiltelefonját, hogy ezen keresztül továbbítsa jókívánságát.
A fényképek készítésére is egyre gyakrabban használják mobileszközeiket az emberek: a megkérdezettek 65%-a használta már telefonját vagy táblagépét, hogy megörökítsen egy-egy pillanatot. A magyarok itt is valamivel jobban teljesítenek: nálunk ez az arány 67%.
Hazánkban nagyobb érdeklődés mutatkozik az online chatszobák iránt (Skype vagy FaceTime). A nemzetközi átlaghoz képest, ami 42% – vagyis mindössze tízből négyen – a magyarok 46%-a használja ezeket a csatornákat, hogy szeretteivel kapcsolatot létesítsen. Ám, ez a fajtája a kapcsolattartásnak, ahogy a számokból is kitűnik, még nem hódított akkora teret magának.
Mindenesetre szeretünk mobilon üzenni és kapcsolatot tartani, és főként az írott formát választják az emberek, hiszen gyors és egyszerű megoldás, akkor is elérjük a másikat, ha éppen nem ér rá, vagy csak nekünk nincs időnk hosszasan cseverészni.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatták az Instagram Directet
- PDF To JPG Expert Free 1.0
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- Nagyfelbontású élő képek az űrből
- Piacra dobták a világelső, dupla kijelzős orosz okostelefont
- Meghódítja-e az okostelefon az online vásárlást?
- Az okostelefon átalakítja a keresés fogalmát
- Az idősgondozó mobiltelefon életet is menthet
- A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
- Privát üzenetküldés funkcióval bővülhet az Instagram
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Marketing és kultúra találkozása a megújult Néprajzi Múzeumban
A Marketing Döntéshozók Klubjának áprilisi eseményének a látványos építészeti megoldásairól és különleges atmoszférájáról ismert, új Néprajzi Múzeum adott otthont. Az intézmény nem csupán egy ikonikus látványosság Budapest szívében, hanem egy modern élményközpont is, amely egyre meghatározóbb szerepet tölt be a főváros kulturális életében.
Autonóm robotok és kreatív előadások – elképesztő produkciók a magyar robotkupán
Idén is lenyűgöző megoldásokkal kápráztatták el a zsűrit a Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) versenyzői. A diákok robotikai színházi előadásokat mutattak be, illetve önállóan tájékozódó mentőrobotokat programoztak. A legeredményesebb csapatok nyáron Brazíliában, Salvadorban, illetve az olaszországi Bariban mérhetik össze tudásukat a világ élvonalával.