Ha már tapogatunk, tisztítsunk is
A CES-en debütál egy új tisztítómegoldás
A 2014-es Las Vegas-i szupershow-n, a CES-en nem csak különféle okoskütyük mutatkoznak be, hanem ezekhez tartozó hasznos segédeszközök és megoldások is. Az egyik ilyen a LensPen Elite egy olyan eszköz, amely egy speciális folyadékkal tisztítja meg masináinkat.
Az érintőképernyős készülékek megjelenése nem csak a gyártókat állította új kihívások elé, hanem a fogyasztókat is. Mindennek megvan az ára, ahogy annak is, hogy egyszerűsödött a navigáció a készülékek képernyőjén az érintésnek köszönhetően. A kijelző ugyanis egyre jobban koszolódik, zsíros foltokkal lesz teli, amit nem könnyű eltávolítani. Egy új megoldás erre kínál megfelelő alternatívát.
Egy kis kanadai cég találmánya a LensPen Elite, amely az ujjlenyomatainktól és azok zsíros maradványaitól tisztítja meg az érintőképernyőket. A megoldás akár elsőre még haszontalannak is tűnhet, hiszen hányféle tisztítómegoldás versenyez a piacon – még akkor is, ha csak az alternatív lehetőségekből, például szemüvegtisztítás indulunk ki.
Ám tökéletes módszer mindezidáig nem született. Lehet, hogy az áttörést ez az újdonság jelentheti? Miért is ne! Okoskütyükhöz okos tisztító megoldás. Ha a találmány a CES-ig menetelt, csak tudhat valamit. Nézzük, miben áll a különlegessége!
A benne lévő tisztítófolyadék feketeszén-vegyületet tartalmaz, amely páratlan tisztítóerővel rendelkezik. Ám jogosan merrül fel a kérdés, hogy mindez milyen nyomot hagy ujjunkon vagy a készülék tokján?
A LensPen ötlete nem újkeletű, első megjelenéséhez egészen 1984-ig kell visszamenetelnünk az időben. Akkor kifejezetten kameralencsék tisztításához alkalmazták. Többek között a Nikon, Canon, Sony , Pentax és a Samsung is forgalmazott saját márkás LensPen termékeket. Akkor még bizony fekete nyomot hagyott maga után, megfogta, amihez hozzáért.
Ez azonban mostanra megváltozott. A folyadék, bár szénvegyületet tartalmaz, átlátszó. Emellett a piac is átalakult, új területen kezdheti meg hódító útján a megoldás: az okoskütyük háza táján. Persze, más eszközök tisztítására is kiválóan alkalmas, például szemüvegek, napszemüvegek esetén. A vállalat alelnöke szerint a LensPen még idén ezen a területen is úttörő lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Új termékportfólió a Sonytól
- Samsung NX30 okoskamera a CES-en
- Az LG legújabb OLED TV kínálata a CES-en
- Az új ThinkPad X1 Carbon a legkönnyebb 14 hüvelykes ultrabook a világon
- Új szoftver a gerincbetegek diagnosztizálásához
- A világ legvékonyabb 27 hüvelykes AiO PC-je a CES-en
- 4G-vel újít a Chevrolet
- Új dimenziókat hozhat a CES 2014: Elég végre a fanyalgásból
- Négy okostelefonnal újít a Lenovo
- Újabb platformon tanúsított és támogatott a SUSE Linux Enterprise
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.