Közös Microsoft–SUSE szerverfelügyeleti megoldás
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a SUSE Manager Management Pack for Microsoft System Center felügyeleti csomag. A megoldás egységes, központi konzolt biztosít a Windows és Linux kiszolgálókat együttesen üzemeltető rendszergazdák számára a virtuális és a fizikai környezetek felügyeletéhez, a javítócsomagok állapotának ellenőrzéséhez, valamint a szükséges frissítések telepítéséhez. A SUSE Manager hatékonyságát jól bizonyítja, hogy összesen 140 százalékos növekedést ért el az utóbbi egy év során.

A SUSE Manager és a Microsoft System Center 2012 R2 szoros integrációja révén a rendszergazdák ugyanazon System Center konzolról láthatják el a Windows, illetve a SUSE Linux Enterprise Server és a RedHat Enterprise Linux Server rendszerek felügyeletét. Az integrált megoldás lehetőséget biztosít a szakemberek számára a különböző szerverfrissítések állapotának ellenőrzésére, így meggyőződhetnek azok naprakészségéről és biztonságáról, illetve riasztásokat kaphatnak az összes elévült és kritikus javítócsomagról. Emellett ütemezhetik a karbantartási időablakokat egy adott kiszolgálón való frissítések futtatásához, és új gépeket helyezhetnek üzembe be a SUSE Manager sablonjai alapján.
A SUSE szerverfelügyeleti megoldása, a SUSE Manager lehetőséget biztosít a Linux kiszolgálók egypontos felügyeletére, a frissítések automatikus telepítésére és az esetleges hibás csomagok egyszerű visszavonására, továbbá a szerverek automatikus telepítése és a kiszolgálók monitorozása is elvégezhető a segítségével. A megoldás emellett hardver- és szoftverleltár készítésére, valamint szerepalapú felügyelet megvalósítására is alkalmas.
A SUSE Manager az elmúlt idők legsikeresebb SUSE terméke. Nemrégiben közzétett adatok alapján a SUSE Manager összesen 140 százalékos növekedést ért el az utóbbi egy év során. A SUSE Linux Enterprise Server 27, a teljes SUSE üzletág pedig 22 százalékkal nőtt, ami meghaladja a tavaly prognosztizált szintet. A legfrissebb számok szerint a SUSE összesen több mint 19 000 ügyfél igényeit szolgálja ki mintegy 45 országban.
A SUSE Manager Management Pack for Microsoft System Center csomaghoz kapcsolódó, további információért kérjük, látogasson el a www.suse.com/products/suse-manager/management-pack.html weboldalra!
Kapcsolódó cikkek
- Meghekkelték a Skype Twitterét
- Újabb platformon tanúsított és támogatott a SUSE Linux Enterprise
- Ünnep ihlette time-lapse videó készült a Paintről
- Microsoft: a kütyük állnak a karácsonyi lista élén
- A Dell tovább bővíti nyilvános felhő szolgáltatásait
- Új HR-igazgató a Microsoft Magyarországnál
- Egy autentikációs rendszer mind felett
- 2 millió eladott Xbox One 18 nap alatt
- Az Európai Bíróság rábólintott a Skype megvételére
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sintra AI: Az új digitális asszisztens
A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.