A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
A Rex Kutyaotthon Alapítvány 1992 őszétől működik, az Állat-örökbeadási központja a Rex Állatsziget pedig 2004 nyarán nyílt meg. Az alapítvány 2013-ban 500-nál több bajba jutott állat számára talált új szerető gazdát, vagy juttatta vissza eredeti gazdájához, illetve évente átlagosan 900 kutyáról, macskáról, egyéb haszonállatról gondoskodik hosszabb-rövidebb ideig, valamint több, mint 1000 állatorvosi beavatkozást – ivartalanítást, műtéteket, sérülések kezelését – végez el a hozzájuk bekerülő állatokon.
Mindez jelentős adminisztrációs teherrel is jár. A feladat megoldásához egy egyszerű Excel táblázat már nem elég, hiszen a bekerülő állatok minden adatát, azok változásait rögzíteni kell. Hasonlóképp kezelni kell a valódi és a virtuális örökbefogadók – egy-egy kiválasztott állat ellátását finanszírozók –, illetve az önkéntesek adatait is.
Ezt hatékonyan csak olyan adatbázissal lehet megoldani, amely a különböző „ügyféladatokat” összekapcsolja, és bizonyos relációkban kereshetővé és kezelhetővé teszi. A napi munkát nagyon felgyorsítja és egyszerűbbé teszi az, hogy például egy beérkezett, ivartalanításon és kezeléseken átesett állat naprakész adatbázisához egyetlen gombnyomással csatolni lehet az utána érdeklődő potenciális örökbefogadóval váltott e-maileket. Az örökbefogadás megtörténte után pedig épp ilyen egyszerűen nyomon követhető, hogy mi lett az örökbeadott állat sorsa.
Haba Gábor, a Rex Kutyaotthon Alapítvány marketing és kommunikációs vezetője elmondta: "A rendszer bevezetésétől a hatékonyság növekedése, az adminisztrációra fordított idő csökkenése és így az állatokkal tölthető idő növekedése mellett legalább 10 százalékos költségcsökkenést és 10 százalékos bevétel növekedést is várunk” .
A Microsoft Dynamics CRM (CRM – Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) a cég vállalatirányítási rendszerének egyik eleme, amelyet a Rex Kutyaotthon Alapítvány esetében a Dynafix Kft. szabott személyre. A rendszer alapvetően az értékesítés, marketing és ügyfélszolgálat munkáját hivatott támogatni, és teljes mértékben az adott ügyfél igényeire szabható.
„A Microsoft nagy hangsúlyt fordít a civil szervezetek támogatására, és különösen nagyra értékeljük a Rex Kutyaotthon Alapítvány tevékenységét, hiszen az állatmentésen kívül számos oktató- és szabadidős programot is kínálnak, melyekből a diákok tudhatnak meg többet a felelős állattartásról, így könnyítve meg a pedagógusok munkáját is” – ezt Szilágyi Bernadette, a Microsoft YouthSpark programjának vezetője tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Vezeték nélküli audiotermékek a Samsungtól
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Új szoftver a gerincbetegek diagnosztizálásához
- A Dell innovatív szoftverei a legfontosabb IT kérdésekre fókuszálnak
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
- Népszerűek a vásárlói hűségprogramok
- Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
- Vállalati felhő megoldások a Microsofttól
- Termékbejelentések a G Datától
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítják át az AI PC-k a vállalati IT-rendszereket?
A beépített mesterséges intelligencia funkciókat tartalmazó személyi számítógépek piaca elképesztően gyors ütemben nő, amivel a vállalatoknak is lépést kell tartaniuk a hatékony és sikeres működés érdekében.
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.