A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot

forrás: Prím Online, 2014. január 10. 17:04

A Huawei bejelentette, hogy az előfizetők adatait kezelő megoldása, a SingleSDB már több mint a 3 milliárd ügyféllel büszkélkedhet. A szolgáltatást több mint 290 távközlési vállalat használja a világ 130 országában.

 

A Huawei SingleSDB egy olyan teljes körű felhasználói adatmenedzsment-megoldás (SDM – subscriber data management), amely segítséget nyújt a távközlési szolgáltatók, a mobilhálózatok üzemeltetői számára az egyre növekvő mennyiségű előfizetői és egyéb ügyféladat kezelésében. A Huawei megoldása hozzájárul az üzemeltetési költségek csökkentéséhez, fokozza a hatékonyságot és felgyorsítja az innovációs folyamatot, így végeredményben érték- és nyereségnövelő.

 

A szolgáltatást több mint 290 mobilhálózat-szolgáltató használja a világ 130 országában, így az egyik vezető SDM terméknek számít a piacon. Sokoldalúan alkalmazható többek között a negyedik generációs vezeték nélküli adatátvitel (LTE), az LTE hálózatokon keresztül nyújtott hangszolgáltatás (VoLTE), az engedélyezés és számlázás szabályozása (Policy Control and Charging PCC), a gép és gép közötti kommunikáció (M2M), a személyazonosság-kezelés, a Rich Communications Suite (RCS), a mobilinternet, a hozzáadott értéket biztosító szolgáltatások és a felhasználói élménymenedzsment területén.

 

A stabil felépítésnek, illetve a professzionális üzemeltető és karbantartó csapatnak köszönhetően a Huawei SingleSDB az elmúlt hat évben egyetlen alkalommal sem produkált komoly működési hibát, ezzel új minőségi mércét állítva fel az iparágban.

 

A Big Data korszaka lehetőséget nyújt a mobilszolgáltatóknak arra, hogy még több előnyre tegyenek szert az előfizetők adatainak elemzéséből, és hatékonyan felhasználják azokat saját szolgáltatásaik fejlesztéséhez. A Huawei SingleSDB ehhez olyan nélkülözhetetlen technológiát és funkciókat biztosít számukra, mint az egységes személyazonosság-kezelés, az adatösszevonás, a felhasználóközpontú adategyesítés, a dinamikus ügyfélgyűjtés vagy a keresőmotor. Ezen funkciók révén a szolgáltatók növelhetik működési hatékonyságukat, javíthatják a felhasználói élményt, valamint új üzleti lehetőségeket teremthetnek.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird

2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.

2025. február 11. 11:38

Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.

2025. február 11. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44