A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
Bár a karácsony slágertermékei egyértelműen a táblagépek és az okostelefonok, úgy tűnik, az általános tendencia nem ez, legalábbis a Jófogás.hu adatai szerint. Az apróhirdetési oldal eredményei szerint meglepő módon a traktor, motor, babakocsi és a ló a legkeresettebb termék.
Érdekesek a Jófogás.hu adatai abból a szempontból, melyek a legkeresettebb termékek náluk. A Top 10-ben ugyanis nem szerepel semmilyen ma népszerű elektronikai eszköz, ellentétben a traktorral vagy a lóval.
Az emberek inkább az olcsóbb dolgokra vadásznak a neten, ezt a rangsor is mutatja, mely szerint a régi Simson motor népszerűbb, mint a BMW. Ez utóbbira több mint 5 millióan kerestek rá tavaly.
A statisztikából az is kiderül, hogy az emberek az elektronikai cikkek, mint például a laptopok esetében főleg az olcsób árkategóriában keresgélnek.
Még a szakértőket is meglepte a mezőgazdasági termékek népszerűsége. „Az MTZ traktort 3,3 milliószor keresték 2013-ban a Jófogáson, így a fehérorosz csodagép meg is kaparintotta a negyedik helyet. A többség nyilván megtalálta a hozzá illő traktort, hiszen nemcsak a kereslet, a kínálat is hatalmas” – olvashatjuk a közleményben. A lista egyéb elemei sem éppen mindennapi adatokkal szolgálnak, például a 10. hely, amelyet a ló birtokol.
Íme a legnépszerűbb keresőszavak a Jófogáson 2013-ban:
1. Simson
2. Kerékpár
3. Babakocsi
4. MTZ
5. Traktor
6. Laptop
7. Kanapé
8. Szekrénysor
9. BMW
10. Ló
Kapcsolódó cikkek
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Üzletépítés videotechnológiával
- Internet akkor és most - 10 év távlatából
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Egyre fontosabb az internet az amerikaiak számára
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Az emberek négyötöde alapvető jognak tartja az internetet
- KSH: 112 ezerrel csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?
Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.
HONOR 400 széria – Kreativitás egy kézben
A HONOR 400 széria nem csupán egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió, amely mindig kéznél van. Az új modellek fejlett mesterséges intelligenciára épülő szerkesztési funkciókat kínálnak, amelyekkel néhány érintéssel látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül. Ez a széria új távlatokat nyit a mindennapi tartalomkészítésben.
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.