Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát

MTI Sajtóadatbank, 2014. január 21. 07:52

A vezető kiskereskedői láncok 85 százaléka rendelkezik olyan értékesítési eszközzel, amely a digitális technológiára épül, és 87 százalékuk működtet webáruházat - közölte felmérése eredményét a CBRE nemzetközi ingatlan tanácsadó.

A tanácsadó 50 vezető nemzetközi kiskereskedelmi lánc bevonásával végezte el a felmérést, amely kitért arra is, hogy miként hat a digitális technológia alkalmazása az üzlethelyiségek bérletére. A kiskereskedők 88 százaléka használja a közösségi médiát (Facebook, Twitter), hogy kapcsolatba lépjen a vásárlókkal. Az okostelefon használata 35 százalékos, míg a kereskedők 32 százaléka üzlete GPS lokalizálásával számít több vevőre. A kereskedők 80 százaléka vélte úgy, hogy a digitális stratégia növeli a boltokba látogatók számát. Az új piac felé törekvő kereskedők egyharmada előbb webáruházat nyitna, és csak annak sikere esetén bővítené a hagyományos boltok számát - derült ki a CBRE felméréséből.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az egészségügy digitalizációja hozzájárulhat a hatékonyabb gyógyításhoz

A járvány frontvonalában lévő egészségügyben is berobbant a digitalizáció. Az olyan technológiai megoldások, mint például a digitalizált betegutak, a nyílt forráskódú szoftverek használata, vagy az online ügyintézés, továbbra is a minél gyorsabb és színvonalasabb betegellátást biztosítják. Meghatározó azonban, hogy a személyes jelenlét és törődés megmaradjon a folyamatokban, hiszen az ügyfélélmény itt a gyógyulást befolyásolja. 

2021. július 30. 14:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53