Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát
A vezető kiskereskedői láncok 85 százaléka rendelkezik olyan értékesítési eszközzel, amely a digitális technológiára épül, és 87 százalékuk működtet webáruházat - közölte felmérése eredményét a CBRE nemzetközi ingatlan tanácsadó.
Kapcsolódó cikkek
- A kínaiak egyre többet költenek az interneten
- Már külföldön is terjeszkednek a nagy hazai e-kereskedők
- A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
- Üzleti webshopot indít a Neostratus
- FEOSZ: a webáruházak többsége nem ad megfelelő tájékoztatást az elállási jogról
- Webáruházakban készülünk az ünnepekre
- Meghódítja-e az okostelefon az online vásárlást?
- Töretlen az online kereskedelem növekedése Kínában
- Tények és tévhitek az online vásárlással kapcsolatban
- A NAV figyeli az internetes hirdetéseket is
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valentin nap: ma másképp vallunk szerelmet, mint sok éve
A Valentin-nap, vagyis február 14-e, a szerelmesek ünnepe, ám mivel ilyenkor megnő az üzenetküldési kedv, az infokommunikációs szektor számára is kiemelkedő nap. De persze ez sem ismétlődik évről évre ugyanúgy, az elmúlt években jelentős változások figyelhetők meg az üzenetküldési szokásokban és a technológia használatában ezen a napon.
A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben
2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni.
Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.