Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát

MTI Sajtóadatbank, 2014. január 21. 07:52

A vezető kiskereskedői láncok 85 százaléka rendelkezik olyan értékesítési eszközzel, amely a digitális technológiára épül, és 87 százalékuk működtet webáruházat - közölte felmérése eredményét a CBRE nemzetközi ingatlan tanácsadó.

A tanácsadó 50 vezető nemzetközi kiskereskedelmi lánc bevonásával végezte el a felmérést, amely kitért arra is, hogy miként hat a digitális technológia alkalmazása az üzlethelyiségek bérletére. A kiskereskedők 88 százaléka használja a közösségi médiát (Facebook, Twitter), hogy kapcsolatba lépjen a vásárlókkal. Az okostelefon használata 35 százalékos, míg a kereskedők 32 százaléka üzlete GPS lokalizálásával számít több vevőre. A kereskedők 80 százaléka vélte úgy, hogy a digitális stratégia növeli a boltokba látogatók számát. Az új piac felé törekvő kereskedők egyharmada előbb webáruházat nyitna, és csak annak sikere esetén bővítené a hagyományos boltok számát - derült ki a CBRE felméréséből.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Valentin nap: ma másképp vallunk szerelmet, mint sok éve

A Valentin-nap, vagyis február 14-e, a szerelmesek ünnepe, ám mivel ilyenkor megnő az üzenetküldési kedv, az infokommunikációs szektor számára is kiemelkedő nap. De persze ez sem ismétlődik évről évre ugyanúgy, az elmúlt években jelentős változások figyelhetők meg az üzenetküldési szokásokban és a technológia használatában ezen a napon.

 

2025. február 14. 15:24

A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben

2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni. 

2025. február 14. 14:25

Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik

Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.

2025. február 14. 09:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54