Megújul a kínálat a Vaterán
Nagy fordulathoz érkezik a Vatera. Április elsején véget ér a több mint féléves tesztüzem, és egy megújult platform várja majd a vásárlóközönséget. Az oldalon a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér kínálata is megtalálható majd.
Mozgalmasan indul az év a Vatera számára: az Allegro Group által üzemeltetett hazai online aukciós oldal októberben elindított béta verziójának tesztüzeme hamarosan véget ér, így a több mint kétmillió regisztrált felhasználója április elejétől már a kívül-belül megújult platformon vaterázhat. Ráadásul az átállással egy időben további több száz webáruház és hagyományos bolthálózat új, garanciális termékével bővül a Vatera jelenleg is 4-5 milliós termékkínálata.
Visszaszámlálás indul!
A felhasználói visszajelzések alapján a fejlesztők október óta folyamatosan dolgoztak a beta.vatera.hu tökéletesítésén. Ennek eredményeképp a megújult Vatera április elején véglegesen átveszi a régi oldal helyét, vagyis ezt követően már mind a régi, mind pedig a béta oldalon regisztrált felhasználók számára a megújult Vatera lesz elérhető a Vatera.hu oldalon. A változás kiterjed a Vatera mobilos felületeire és applikációjára is. A mobilra optimalizált oldal már most is elérhető az m.beta.vatera.hu címen, valamint a mobil applikáció fejlesztése jelenleg is folyik. A tervek szerint március második felében az applikáció már letölthető lesz a különböző platformokra.
Népszerű a megújult felület
Magyarország leglátogatottabb online piactere a megújulás kapcsán a felhasználók véleményére is kíváncsi volt. A több mint kétezer válaszadó többsége már vásárolt, illetve adott el az új felületen. A megkérdezett felhasználók tehát nyitottan fogadták a megújult oldalt: úgy vélik, a megújult Vatera letisztultabb és áttekinthetőbb lett, valamint gyorsabb adásvételt tesz lehetővé. Az eladók számára a legfontosabb előnyök az egyszerűség és a gyorsaság, emellett szintén nagyra értékelték a modern és letisztult megjelenést.
„Az utóbbi években a felhasználók körében a fix áras ajánlatok olyannyira népszerűvé váltak, hogy 2013-ban a felhasználók vásárlásainak már közel 70 százalékát tették ki az online piactéren. A webáruházak bevonásával pedig jelentősen meg fog nőni az új és garanciás termékek száma, így a jövőben még a jelenleginél is jobban és szélesebb termékkínálattal tudjuk kiszolgálni a Vatera közönségét” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.
Minden eddiginél szélesebb kínálat
A megújulással egy időben a kínálat is jelentősen kibővül, mégpedig a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér termékeivel. Ezzel egyidőben a TeszVesz és a Grando önálló működése megszűnik, és az átállást követően áprilistól a Grando.hu és a TeszVesz.hu oldalakra látogatókat átirányítják a megújult Vaterára. Március végéig a Grandós és TeszVeszes termékek áttöltése a Vatera új felületére folyamatosan történik.
A 2011 őszén elindult Grando online pláza palettájának egy jelentős része a Vaterán kezdettől fogva elérhető volt, de a tényleges vásárlás a Grando felületén történt. A felhasználók előszeretettel éltek a kedvező ajánlatokkal. A Grando vásárlói a jövőben is azonos feltételek mellett, még kényelmesebben vásárolhatnak a megújult Vatera modern és letisztult felületén.
A 2005 óta működő TeszVesz felhasználói a Vaterával történt összeolvadása óta tapasztalhatták, hogy a két oldal termékkínálatában és funkcionalitásában is mára gyakorlatilag eggyé vált. Így számukra csupán annyi változást jelent a teljes összeolvadás, hogy a jövőben még gyorsabban és egyszerűbben köthetnek jó üzletet a nagyobb termékkínálattal rendelkező megújult Vaterán.
A Vatera a megújulást követően számos olyan újítást kíván bevezetni, amelyek a felhasználók igényeinek egyre magasabb szintű kiszolgálásával segítik a biztonságosabb és hatékonyabb vásárlást, illetve eladást.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar oldallal készül a világ egyik legnagyobb fotóügynöksége
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Elindult a világ első internetes közösségi kereskedési portálja
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- Online hormonhatározó adatbázist nyitott a Házipatika
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Hackertámadás? - Órákra lebénult az internet Kínában
- Idén is lesz Biztonságosabb Internet Nap
- A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
- 13 éves a Wikipédia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a Boxy új megoldása, a kiszervezett depószolgáltatás
A Boxy, az egyik vezető fulfillment szolgáltató decemberben új robotizált depó szolgáltatást vezetett be stratégiai partnere, a DPD Hungary igényére reagálva. A vállalat robotizált automatizációs technológiának és az iparágvezető IT rendszereknek köszönhetően rendkívüli gyors adaptációt tesz lehetővé a csomaglogisztikai szereplők egyéni szortírozási igényeinek kiszolgálásában.
6 tipp, hogy ne ess csalás áldozatául a karácsonyi bevásárláskor
Ahogy közelednek az ünnepek, egyre többen és egyre kétségbeesettebben kísérlik meg teljesíteni az idei ajándék vásárlásokat. Azonban érdemes óvatosnak lenni, mert ez nem csak az online kereskedő legjobb szezonja. Ilyenkor találkozhatunk a legtöbb hamis weboldallal, tömeges átveréssel, esetleg bankkártya csalással. Durmics Tamás, a Biztonság Akadémia alapítója, etikus hacker megmutatja, hogyan ismerhetők fel ezek az átverések, mik a legújabb trendek, és hogyan védhetjük meg magunkat ellenük.
Elérkezett a pillanat – December 14-én érkezik a The Last Three!
Két év intenzív (kb 3000-óra) fejlesztés után, örömmel jelentem be, hogy a The Last Three, a 2.5D indie platformer, 2024. december 14-én Epic Games Store exkluzívjaként elérhető lesz az Epic Games Store-ban. Ez a játék nem akar többet mutatni, mint ami: egy nehéz de érzelmes kaland, amely egy apa és fia küzdelmét meséli el egy pusztuló világban. De ha valaha is érezted, hogy valakiért bármit megtennél, akkor talán ez a játék neked szól.
K&H: Hogyan költenek a magyarok e-sportra?
Az e-sport népszerűsége továbbra is töretlen, emellett gazdasági hatása is rendkívül jelentős. A hazai e-sport-piac becsült éves forgalma eléri a 80 milliárd forintot, amelybe beletartoznak a hardver- és perifériavásárlások, a videojátékok beszerzése, a játékon belüli tranzakciók, valamint az előfizetések és kapcsolódó termékek költései is. A K&H e-sport kutatásából kiderül, hogy szívesen költenek e-sporthoz köthető eszközökre a magyarok. Az ünnepek közeledtével emelkedhet a videojátékozáshoz köthető felszerelések vásárlásának volumene.
20 millió eurós kötvénykibocsátás támogatja az AutoWallis Csoport nemzetközi terjeszkedését
Kedvező feltételekkel bocsátott ki zárt körben 20 millió euró összegű kötvényt az AutoWallis Csoport, mely hozzájárul ahhoz, hogy a vállalat tovább erősítse meghatározó régiós autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatói pozícióját. A forrásbevonás célja a 16 országban jelen lévő AutoWallis további nemzetközi terjeszkedésének, akvizícióinak finanszírozása.