Az iGO fejlesztője, az NNG csatlakozik a Bridge Budapesthez

Kütyü Magazin, 2014. február 6. 15:47

Az iGO Navigációs rendszert fejlesztő NNG csatlakozik a Bridge Budapesthez, hogy fejlessze és ösztönözze a magyar vállalati szférát. 

A 2013-as év egyik legkreatívabb magyar projektjének jelölt Bridge Budapest nonprofit szervezetet a Prezi, a Ustream és a LogMein alapította tavaly azzal a céllal, hogy ösztönözzék és segítsék a fiatal magyar tehetségeket. Vállalkozói sikertörténetekkel inspiráljanak, minél többen lássanak bizonyítékot arra, hogy Magyarországról indulva is lehet világsikert elérni.

 

Most egy újabb magyar világsiker gazdagítja az egyre nevesebb kezdeményezést. Az NNG 138 országban jelenlévő, navigációs szoftvert fejlesztő magyar cégként segít feltérképezni a világot, eligazodni benne, így valódi hidat épít Budapest és a világ más országai között. Ma már több, mint 20 millióan használják a termékeit és a legkomolyabb autómárkák fejegységei futnak a magyar cég szoftverével.

 

Az NNG szellemisége és céljai jól illeszkednek a Bridge Budapest célkitűzései közé. Sikere innovatív, eredeti ötletből született, és minden munkatársa számára alapvető fontosságú a folyamatos innováció, a munkavállaló-központúság, valamint az, hogy minél többet adjanak vissza Magyarországnak.

 

„Fontos számunkra, hogy itthon tartsuk a vállalat fejlesztési központját és székhelyét, mert hiszünk a magyar fejlesztők képességeiben. Példát szeretnénk mutatni mindazoknak, akik lesöprik a hazai vállalkozásindítás ötletét az asztalról. Merjenek gondolkodni, alkotni és az eredmények nem maradnak el.” – mondta Balogh Péter az NNG vezérigazgatója, aki társalapítóként, programozóból lett vezetőként kezdettől személyes küldetéseként mozdítja előre a céget.

 

Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója

 

A vállalat sikere, felelős működése hasonlóan inspiráló lehet a hazai vállalati szféra számára, mint a már Bridge Budapestet alkotó Prezi, Ustream és LogMein példája is. A NNG is jó példa arra, hogyan lehet globális terjeszkedést menedzselni egy budapesti központból.

 

A Bridge Budapest ösztöndíjprogramjára tavaly közel 200-an jelentkeztek; előadásokkal, workshopokkal ösztönzik a jövő kreatív fiatal generációját. A Design Terminállal és a Fővárosi Önkormányzattal együttműködve a Bridge Budapest javaslatai alapján Budapest utcáin sikeres magyar vállalkozók történeteivel találkozhatunk kirakatokon. A szervezet tudatformáló akciói és kezdeményezései pedig azt üzenik: nem kell a csodára várni, jó ötlettel, kemény munkával és egy kis szerencsével bármit el lehet érni.

 

Kulcsszavak: kkv Bridge Budapest iGO NNG

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10