Smartmobil 2014 konferencia Magyarország innovációs potenciáljáról
Magyarország technológiai innovációs központtá fejlesztése jegyében rendezik meg a Smartmobil 2014 (SM 2014) nemzetközi mobiltechnológiai konferenciát Budapesten.
Az SM 2014 emellett egy technológiai fejlesztői állásbörzének is otthont ad majd.
Kapcsolódó cikkek
- Smartmobil 2013: Dobd el a kulcscsomód, használd a mobilod!
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Hanyagság nélkül nem lenne kiberbűnözés
- Marketing eszközök arzenálja
- Startup Europe Roadshow az infokummunikációs fiatal vállalkozások megsegítésére
- 400 millióért vesz startupot a Google
- Bill Gates: 2035-re nem lesznek szegény országok
- Fókuszban az online pénztárgépek biztonsági megoldásai
- Benevezték Magyarországot a Tech Match 2014 start-up versenyre
- Nemzetközi innováció-menedzsment konferencia Budapesten
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.