Keresik a közép-kelet európai régió legjobb női startupjait
Józsefváros nemrég megnyílt vállalkozói inkubátorháza, a H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ egyedülálló régiós versenyt indított útjára azoknak az ötletgazdáknak, startup vezetőknek és startup csapatoknak, ahol a tulajdonosok vagy az alapítók minimum fele nő.
Az ötletek tekintetében nincsen tematikai megkötés, és bár az eddigi hazai versenytapasztalatok főleg a mobil és biotechnológiai fejlesztéseket ösztönözték, számos sikeres, befektetést kapó ötlet valósult meg divat, művészet és gasztronómia területeken is.
A jelentkezők közül a díjazottakat három körben választják ki. Az első körös 20 projektet a régió legnépszerűbb startup “arcai” választják ki és értékelik szavazataikkal. A felkészülési hétre eljutó 5 csapatot már a VIP zsűri értékelése alapján választják ki. Ezek a csapatok március 24-én prezentálhatják ötleteiket a zsűri és más befektetői társaságok előtt, hogy elnyerjék a több mint 160 millió forint befektetési alap egy részét, a H13 éves- és féléves inkubációt, vagy további nemzetközi jelenléthez segítő startup konferenciatámogatásokat, és a felajánlott szolgáltatás- és termékajándékok valamelyikét.
Óriási befektetési összegek, nagy nyeremények várnak a legtehetségesebb női vállalkozókra az első CEE Women Startup versenyen a H13-ban. A verseny létrehozói bíznak benne, hogy a rendezvény nagyszerű lehetőséget teremt az egyre növekvő startup és befektetői közösség számára, hogy átfogó képet kapjon a legjobb női vállalkozói csapatokról és projektjeiről egyaránt. A versenyt hagyományteremtő céllal indítják, egyrészt azért, hogy a nők- a gazdasági versenyképesség megteremtésének kulcsszereplőiként- tehetségüknek és vállalkozói kompetenciájuknak köszönhetően figyelmet kapjanak, ezzel is biztatva társaikat a globális piacok meghódításában. Másrészt, hogy igazi kuriózummal szolgáljanak a régió startup ökoszisztémájának szereplői számára.
Így mindenképp érdemes meglátogatni és nyomon követni a verseny eredményeit a www.ceews.com weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Pályázatot hirdet a Műszaki Egyetem űrtechnológiai fejlesztési ötletekre
- Smartmobil 2014 konferencia Magyarország innovációs potenciáljáról
- Grafikai ötletpályázatot hirdetett a MÁV
- Startup Europe Roadshow az infokummunikációs fiatal vállalkozások megsegítésére
- Díszítsd Te is a Szigetet!
- 400 millióért vesz startupot a Google
- Számítógépre pályázhatnak a rászoruló családok gyermekei
- Vége a férfi dominanciának a neten
- Január közepéig lehet pályázni Miskolcon az ingyen laptopokra
- Benevezték Magyarországot a Tech Match 2014 start-up versenyre
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van. Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője szerint ugyanis ma már szinte minden üzleti igény valamilyen IT megoldást kíván.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz 255 rászoruló család és közintézmény
Több mint hatszáz pályázó, 255 nyertes pályázat és többszáz digitális eszköz. Ez a mérlege a Magyar Vöröskereszt és a Yettel 3 évvel ezelőtt indított közös programjának, amely a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására indult. Az elmúlt három évben mobiltelefonra, tabletre, laptopra, perifériás eszközökre és szoftverekre lehetett pályázni. Iskolakezdéskor ezek az eszközök különösen nagy segítséget jelentenek a tanulási nehézséggel küzdő vagy súlyosan mozgáskorlátozott gyerekeknek és az őket nevelő családok számára, a legtöbb nyertesnek ugyanis korábban még soha nem volt hasonló eszköze.
Idén is keresik a legjobb honlapokat
’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.