A WhatsApp számokban
Eddig nem nagyon lehetett hallani a WhatsApp impozáns felhasználói táboráról, ám mióta a Facebook felvásárolta a szolgáltatást, egyre jobban fókuszba kerül. A statista készített egy felmérést arról, mi jellemzi a WhatsApp felhasználókat.
A WhatsApp jelenleg 450 milliós aktív felhasználói bázissal rendelkezik, amelyet a Facebook feje, Mark Zuckerberg a jövőben szeretne feltornászni 1 milliárdra. Erről a tervéről a szolgáltatás felvásárlásakor beszélt.
Folyamatosan nő a felhasználó bázis
A Statista felmérése mutat rá arra, hogy a szolgáltatás felhasználói valóban nagyon aktívak, az eredmények szerint ugyanis egy átlagos WhatsApp user több mint 1200 üzenetet küld havonta, és ennek majdnem dupláját, több mint 2200 üzenet kap ismerőseitől, valamint a userek átlagosan 40 képet töltenek fel.
A hang- és videóüzenetek már kevésbé népszerűek, havi szinten egy-egy felhasználó átlagoasan 13 hang- valamint 7 videóüzenet küld ismerőseinek.
A szolgáltatás felvásárlása nem csak a Facebook számára volt az eddigi legnagyobb beruházás (19 milliárd dollár). Ahogy az alábbi képen látszik, még a Google sem fizetett ennyit a Motorola Mobilityért.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- A Facebook-felvásárlás után több órára leállt a WhatsApp
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- A 100 legnézettebb hazai weboldal
- Valentin-napi szokások a netről
- Átalakul a Twitter
- A Facebook adminok „lelepleződnek”
- A felhasználók harmada nem bízik az online bankolásban
- A SEA szülinapi ajándéka a Facebooknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyre nagyobb szerepe van a nyelvtudásnak az álláspiacon
A 2024 januárjától feladott álláshirdetések több mint felében (53%) elvárják a jelentkezőktől valamilyen idegen nyelv ismeretét. A szellemi munkakörök esetében ez az arány még magasabb, eléri a 68 százalékot – derül ki a Profession.hu legfrissebb elemzéséből. A nyelvtudás leggyakrabban a vendéglátásban, turizmusban, az IT és programozás területén, valamint az üzleti szolgáltató központoknál (SSC) elvárás.
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.