Az internetes verseny viszi el a kínai keresőóriás profitját
Az előző évhez képest stagnált tavaly a kínai "Google", a Baidu profitja, de a nagyon erős versennyel küzdő vállalat az idén sem számít ennél jobb eredményre.
Az ország több mint 620 millió internetezője számítógépe helyett mindinkább mobiltelefonját használja böngészésre, így a vállalat is javítja és fejleszti a mobilszolgáltatásokat. Robin Li vezérigazgató szavai szerint a cég bevételének egyötöde a mobil-keresésekből adódik, s ez az arány folyamatosan emelkedik. Ugyancsak erőteljesen nő a kifejezetten okostelefonokra kifejlesztett reklámok bevétele is.
A fejlesztés ugyanakkor jelentős összegeket emészt majd fel az idén is, így a vállalat közleményében jelezte: 2014-ben is stagnáló profitot vár.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb japánellenes videojátékkal rukkolt elő a kínai állami média
- Internettechnológiai hatalommá szeretne válni Kína
- Változások a Magyar Telekom tulajdonosi szerkezetében
- Magyar Telekom: 253 millió forintos profit a negyedik negyedévben
- Csökkent a cseh Telefónica bevétele
- Jelentősen növelte árbevételét a FreeSoft
- Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Partnerségi együttműködési megállapodást köt a kormány a Magyar Telekom Nyrt.-vel
- Vízzel nyomtatnak tinta helyett kínai kutatók
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét a K&H lett Magyarország legjobb digitális bankja
A K&H Bank 2022 óta immár harmadik alkalommal nyerte el a "Magyarország legjobb digitális bankja" díjat, melyet a rangos brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review ítélt oda. Az indoklásban a szaklap a bank digitális innováció iránti elkötelezettségét és ügyfélközpontú banki megoldásait emeli ki. A K&H Csoport korábban kétszer is elnyerte a Euromoney „Legjobb digitális bank” címét, és a Mastercardtól is megkapta ezt az elismerést.