Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
Az elmúlt évben a magyarok 53 százaléka vásárolt online, közülük 31 százalék rendelt termékeket külföldről, amit az alacsonyabb árakkal (46 százalék), illetve a jobb kínálattal (33 százalék) indokoltak a PayPal online pénzügyi szolgáltató és az Ipsos piackutató intézet vizsgálatában résztvevők.
Viszont Kínában nőtt a leginkább a Magyarországról érkező PayPal átutalások értéke az egy évvel korábbihoz képest, mégpedig 40 százalékkal. Az Egyesült Királyság webshopjainak forgalma is jelentősen, 38 százalékkal emelkedett, míg a német kereskedőké 24 százalékkal bővült.
Az elemzés szerint az Egyesült Államokban az elektronikai cikkek átlagosan 33 százalékkal olcsóbbak, mint Magyarországon, míg a játékok 35 százalékkal, a ruházati termékek pedig gyakran több 50 százalékkal.
A német kereskedők árait vizsgálva a ruházati cikkeket érdemes böngészni, mivel azok átlagosan 36 százalékkal kerülnek kevesebbe, mint a magyarországi online boltokban.
Az egyesült királyságbeli webshopokban leginkább a divat és szépségápolás területén versenyképesek az árak: ruházati cikkeket körülbelül 40 százalékkal kínálnak kedvezőbb áron, míg a kozmetikumokat átlagosan 30 százalékkal.
Kínában a játékok, az elektronikai és a ruházati cikkek sok esetben több 10 százalékkal kerülnek kevesebbe, mint Magyarországon.
Az Európai Unión kívüli országokból a magánszemélyek 45 euróig vásárolhatnak vám- és áfamentesen. 150 euróig csak áfát kell fizetniük a vásárlóknak, ezt meghaladóan azonban vámköteles a termék. Az Európai Unió vámhatárain belülről rendelt árucikkeket külön nem terheli sem áfa-, sem vámfizetési kötelezettség.
Kapcsolódó cikkek
- Honlap készült az otthoni ápolás tudnivalóinak oktatására
- Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát
- A kínaiak egyre többet költenek az interneten
- Már külföldön is terjeszkednek a nagy hazai e-kereskedők
- A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
- Már a karácsonyfát is a neten vesszük
- Összehasonlítható internetcsomagok a szolgáltatók honlapjain
- FEOSZ: a webáruházak többsége nem ad megfelelő tájékoztatást az elállási jogról
- Meghódítja-e az okostelefon az online vásárlást?
- Töretlen az online kereskedelem növekedése Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
A Surveillance Center már nem csak Windowson fut! Ha olyan számítógépet használsz, ami támogat egy modern webböngészőt, azon működni fog a Surveillance Center 3 Béta! Egyszerűen frissítsd ASUSTOR NAS-od ADM 4.3.0-ra vagy újabb verzióra, majd töltsd le és telepítsd a Surveillance Center 3.0 bétaverzióját az App Centralból! Állíts be hálózati kamerákat a felügyelethez, tekintsd meg a többcsatornás élőképeket, valamint játszd le a felvételeket olyan böngészőkön, mint a Firefox, Edge, Chrome és Safari, biztosítva a zökkenőmentes és biztonságos felügyeleti élményt!
A Rakuten Viber funkciói egyszerűsítik a rutint, és magasabb szintre emelik a produktivitást
Az új tanév kezdetével itt az ideje, hogy visszatérjünk a rutinhoz, és újra a hatékonyságra összpontosítsunk. A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik vezető vállalata a modern élet követelményeihez különböző, a feladatok egyszerűsítésére és a hatékonyság növelésére tervezett funkciókkal tesz eleget.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.
A Samsung 2024-es Neo QLED és QLED tévéi megkapták a VDE tanúsítványait
A Samsung 2024-es Neo QLED és QLED termékcsaládjának hét modellje* az iparágban elsőként kapta meg az élvonalbeli német elektrotechnikai tanúsító szervezet, a Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE) True Cinema Black és HDR Brightness Accuracy tanúsítványát.