Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.
Megjelent az Adverticum új mérőeszköze, a Custom Logger. „Az új termék bevezetésének célja, hogy ügyfeleink az általuk meghatározott adatok figyelése és naplózása útján részletesebb információkat kaphassanak egy kampány eredményeiről, és később ezeket az eredményeket felhasználva a hirdetések célzásánál, pontosabb elérést biztosíthatnak a hirdetőiknek.”- mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Az új mérőeszköz lehetőséget ad a tartalomszolgáltatóknak, hogy feltérképezzék hirdetési felületeiket, vagy a felületeiken futó kampányokat. Megtudhatják például, hogy a weboldalaikon futó hirdetéseket melyik megyéből hányan látták, vagy milyen felbontású eszközökön keresztül nézték, esetleg milyen böngészőből és milyen operációs rendszeren keresztül látogatták a netezők.
A Custom Logger fejlesztése része egy innovatív hirdetéshatékonysági mérőrendszer kialakításának.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikusan is kérhetik számláikat az OTP SZÉP kártyások
- 350 milliárd forint összehangolt infokommunikációs fejlesztésekre
- Keocko: új magyar fejlesztésű arcfelismerő rendszer
- Google-tudásbázis Budapesten
- Okosszemüveggel válnak láthatóvá a rákos sejtek
- Több mint 230 milliós informatikai fejlesztés a KSH-nál
- Viszlát, Flappy Bird! – besokallt az idegölő játék fejlesztője
- Androidos nyitóképernyőt fejlesztett a Mozilla
- Mobilon tesztelik a Facebook keresőmotorját
- A MÁV fejleszti utastájékoztató rendszereit
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szenzációs eredmény a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián
A négy magyar versenyző négy medált szerzett az első olyan mesterséges intelligenciára fókuszáló diákolimpián, amelyen nem csapatban, hanem egyéni versenyzésben mérték össze tudásukat. Az IAIO-t (International Artificial Intelligence Olympiad) az első alkalommal szeptember 8-12. között rendezték meg Rijádban.
Kiváló magyar eredmény a Nemzetközi Informatikai Diákolimpián
Négy magyar diák képviselte hazánkat a szeptember 1-8. között Egyiptomban zajlott Nemzetközi Informatikai Diákolimpián (IOI), ami a legrangosabb informatikai világverseny a középiskolás korosztály számára. A magyar fiatal tehetségek egy arany- és egy ezüstérmet szereztek, egyikük pedig dicséretben részesült. A diákolimpikonok a Neumann Társaság tehetséggondozási programja keretében, az ELTE Informatikai Karának együttműködésével készültek fel a versenyre.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Egyesítette erőit a Packeta és a FoxPost
Lezárult az ügylet, mellyel Magyarország legnagyobb személyes csomagátadási pont hálózata jött létre, amely több mint 2 700 csomagautomatát és 1 800 csomagátvételi pontot kínál az ügyfelek számára. A FoxPost Packetához való csatlakozásával a két cég magas színvonalú szolgáltatásai egyesülnek, létrehozva Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát.
Az innováció új hulláma: a Z-generációról szól a Bosch×Richter Innovátorok Napja
„Zések”, avagy a digitális bennszülöttek, akik egyszerre bátrak és tudatosak, őszinték és kritikusak. Vajon hogyan vélekednek az 1997 és 2012 között születettek az innovációról, a jövő munkahelyéről, és mi az, amit szerintük az élhetőbb jövőért tennünk kell? Z-generációs példaképekkel, izgalmas kutatási eredményekkel, inspiráló kerekasztal-beszélgetésekkel, a jövő innovátoraival és a legújabb gyógyszeripari és autóipari megatrendekkel érkezik az idei Bosch×Richter Innovátorok Napja, mely ezúttal a Z-generációt állítja fókuszba.