A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
A felhasználói profilokhoz hasonló Timeline-t kapnak
A Facebook bejelentette, hogy az oldalak megjelenése átalakul az asztali verzióban, sokkal inkább hasonlít majd egy felhasználói profiloldalra. Az új dizájn ezen a héten lesz éles.
A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését. Ez a dizájnváltozás az eddigi legjelentősebb átalakítás az oldalaknál. Ezentúl olyan idővonallal találkozhatnak a userek, mint a hagyományos felhasználói profilok megjelenése.
A napokban tapasztalhatták a felhasználók, hogy jelentősen megváltozott üzenőfaluk kinézete. A Facebook most az oldalaknál is változtat a dizájnon: a korábbi kétsávos idővonalat egysávos felület váltja fel.
Az átalakított megjelenésnek köszönhetően az egyes posztok függőleges elrendezésben jelennek majd meg, csakúgy, mint a felhasználók idővonalán. Megszűnik a kiemelt poszt opció, mely az oldal egész szélességében megjelent. Ez érthető is az egysávos megjelenést nézve. A posztok szélessége viszont növekszik: a korábbi 410 pixeles megjelenést 511 pixel váltja fel.
A megjelenés úgy módosul,jobb jobb oldalon foglalnak majd helyet a posztok, bal oldalon pedig az üzleti információk látszanak majd. Itt megtalálható többek között a térkép, a telefonszám, a weboldal URL címe is.
A borítókép felett megjelenik majd egy menüsáv, ahol külön fülön láthatók az értesítések, a beállítások, valamint jobb oldalon a hirdetéskezelő opció. A borítókép jobb oldalon pedig helyet kapnak a fontos statisztikai adatok.
Az adminok az általuk kezelt oldalakat a szintén a menüsorban megjelenő Insights fülön belül az Overview (áttekintés) menüpontban egymás alatt sorba rendezve megtekinthetik, a bejegyzéseknél pedig a korábbi legnépszerűbb posztokat is megtekinthetik.
Az adminoknak arra is lesz lehetőségük, hogy megváltoztassák az oldalak kategóriáit. Ha korábban rosszat adtak meg, az „Oldal szerkesztése” fülön az alapadatoknál könnyen változtathatnak rajta.
A legjelentősebb változtatásokat lásd az alábbi képen.
Forrás: TheNextWeb.com, AllFacebook.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók
- A Twitter vezetője Kínába készül
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
- Ismét lesz F8 fejlesztői konferencia
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Közösségi élet a Facebookon túl
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Megérkezett a Facebook Messenger Windows Phone-ra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.
Csúcson a nézettség: Rekordszezont hozott az új BL-formátum a Sport TV-n
A 2024–25-ös szezonban megújult Bajnokok Ligája kiváló nézettségi adatokat produkált a Sport1 és Sport2 csatornákon. Az új lebonyolításnak köszönhetően több mérkőzés és nagyobb rangadók kerültek képernyőre, amit a nézők is nagyra értékeltek.