Business Superbrands díjas a T-Systems Magyarország

forrás: Prím Online, 2014. március 25. 12:10

Idén hetedszer ítélték oda a Business Superbrands díjakat, melyet most a T-Systems Magyarország Zrt. érdemelt ki. A program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, olyan magyarországi cégeket, márkákat, melyek elsősorban vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

Rékasi Tibor, a T-Systems Magyarország vezérigazgatója így fogalmazott a díjjal kapcsolatban: A Business Superbrands 2014 védjegy komoly elismerés a T-Systems Magyarország életében. Visszaigazolja azt a következetes munkát, amelynek révén az elmúlt években a T-Systems Magyarország hazánk vezető infokommunikációs szolgáltatójává, a nagyvállalatok és az állami szféra első számú transzformációs partnerévé vált.”

 

Hozzátette azt is, hogy ez a  cím is megerősíti őket abban, hogy a mintegy másfél éve lezárult, több éves, stratégiai cégegyesítési folyamat, valamint a még inkább ügyfélközpontú működési reform eredményeként magyarországi és régiós szinten is erős márkát sikerült létrehozniuk.

 

A 14 tagú bizottság minden évben a Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével dönt arról, hogy az üzleti élet mely kiválóságai viselhetik a Business Superbrands védjegyet. Az elismerés célja, hogy irányt szabjon a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutasson a hazai márkáknak a sikeres márkaépítéshez. A döntőbizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a díjazottak eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet

A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.

2025. március 20. 17:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06