Business Superbrands díjas a T-Systems Magyarország
Idén hetedszer ítélték oda a Business Superbrands díjakat, melyet most a T-Systems Magyarország Zrt. érdemelt ki. A program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, olyan magyarországi cégeket, márkákat, melyek elsősorban vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
Rékasi Tibor, a T-Systems Magyarország vezérigazgatója így fogalmazott a díjjal kapcsolatban: „A Business Superbrands 2014 védjegy komoly elismerés a T-Systems Magyarország életében. Visszaigazolja azt a következetes munkát, amelynek révén az elmúlt években a T-Systems Magyarország hazánk vezető infokommunikációs szolgáltatójává, a nagyvállalatok és az állami szféra első számú transzformációs partnerévé vált.”
Hozzátette azt is, hogy ez a cím is megerősíti őket abban, hogy a mintegy másfél éve lezárult, több éves, stratégiai cégegyesítési folyamat, valamint a még inkább ügyfélközpontú működési reform eredményeként magyarországi és régiós szinten is erős márkát sikerült létrehozniuk.
A 14 tagú bizottság minden évben a Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével dönt arról, hogy az üzleti élet mely kiválóságai viselhetik a Business Superbrands védjegyet. Az elismerés célja, hogy irányt szabjon a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutasson a hazai márkáknak a sikeres márkaépítéshez. A döntőbizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a díjazottak eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Kapcsolódó cikkek
- 2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- BLI díjat nyert a Sharp multi funkciós készüléke
- Tizenhét ASUS termék nyert 2014-ben CES innovációs díjat
- Debreceni találmány csökkentheti a fűtési költségeket
- Átadták a Gábor Dénes-díjakat
- A Sixtet ismét World Travel Awards díjjal jutalmazták
- Az év legjobb céges honlapjai
- CSR Hungary díjjal jutalmazták az Unilevert
- Átadták az NJSZT 2013. évi kitüntetéseit
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.