A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
A Whatsup, a Facebook és a Twitter a legkedveltebb közösségi oldalak a hűtlen társak számára, legtöbbször ugyanis itt lépnek kapcsolatba kedvesükkel. Európában és az USA-ban legtöbben a mobilon keresztül érintkeznek.
A házasságban vagy kapcsolatban élőknek szóló házasságon kívüli randioldal, a Victoria Milan ma nyílvánosságra hozta a legutóbbi tanulmányt, melyet 12 500 női és férfi hűtlenkedő körében végeztek az USA-ban, Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban arra vonatkozóan, hogy hogyan lépnek kapcsolatba szerelmükkel. Az eredmények azt mutatják, hogy a hűtlenkedők legtöbbje – 83% - mobiltelefonon keresztül lép kapcsolatba szerelmével.
Azok közül, akik mobilon tartják a kapcsolatot, 51% olyan alkalmazásokat használ mint a Whatsup, Facebook vagy Twitter, 15% küld SMS-t, 13,6% telefonál, 9,8% küld emailt, 8,6% használja a Victoria Milan mobil verzióját, és 2% küld hangüzeneteket.
A megkérdezett hűtlenkedők küzül a legtöbben a szokásos telefonszámukat használják, de 15% rendelkezik egy másik „titkos SIM kártyával" annak érdekében, hogy a mindennapos telefonszámukat titokban tartsák. 74% használ előfizetéses kártyát a feltöltőkártya helyett, még akkor is, ha az sokkal kockázatosabb, hiszen a havi számlájuk minden hívott számot vagy SMS-t tartalmaz.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Napenergiás technológiát fejlesztettek az internetezéshez skót kutatók
- 20 éves a Nokia csengőhangja
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Valentin-napi szokások a netről
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.