Mobil interneten felügyeli felvonóit a finn KONE

MTI Sajtóadatbank, 2014. április 13. 12:41

A Vodafone mobil távközlési konszern M2M mobil adatátviteli platformját választotta a finn KONE felvonógyártó és épületgépészeti vállalat berendezései távfelügyeletének ellátására - közölte a mobiltársaság.

A felvonók valós idejű műszaki felügyeletét lehetővé tevő megállapodás a "dolgok internete" technológiában rejlő lehetőségek egyik első gyakorlati hasznosítása: a távfelügyeleti műszaki diagnosztikai megoldások lehetővé teszik az üzemzavarok megelőzését és a leállási idők minimalizálását, valamint a karbantartási munkák tervezését a KONE világszerte működő több ezer felvonó egységénél.
 

A Vodafone M2M (machine to machine - gépek közötti kommunikáció) platformja valós idejű mobil adatátviteli kapcsolatot bonyolít le különféle szenzorok, gépi berendezések és az irányító központok között: a KONE minden egyes felvonó egységébe beépített adat SIM-kártya a mobil távközlési hálózaton továbbítja az egység aktuális műszaki paramétereit a KONE irányító központjába, ahol az adatok elemzése és kiértékelése történik. Így a KONE egyetlen rendszerben, központilag lesz képes ellátni berendezéseinek globális felügyeletét ahelyett, hogy országonkénti partneri együttműködésekre kellene hagyatkoznia.
 

A finn KONE több mint 43 ezer alkalmazottjával a világ egyik legnagyobb felvonó gyártó és üzemeltető vállalata, tavaly 6,9 milliárd euró értékesítési árbevételre tett szert.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat

Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.

2025. január 25. 13:51

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

2025. január 25. 12:06

Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?

Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya. 

2025. január 25. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54