Mobil interneten felügyeli felvonóit a finn KONE
A Vodafone mobil távközlési konszern M2M mobil adatátviteli platformját választotta a finn KONE felvonógyártó és épületgépészeti vállalat berendezései távfelügyeletének ellátására - közölte a mobiltársaság.
A Vodafone M2M (machine to machine - gépek közötti kommunikáció) platformja valós idejű mobil adatátviteli kapcsolatot bonyolít le különféle szenzorok, gépi berendezések és az irányító központok között: a KONE minden egyes felvonó egységébe beépített adat SIM-kártya a mobil távközlési hálózaton továbbítja az egység aktuális műszaki paramétereit a KONE irányító központjába, ahol az adatok elemzése és kiértékelése történik. Így a KONE egyetlen rendszerben, központilag lesz képes ellátni berendezéseinek globális felügyeletét ahelyett, hogy országonkénti partneri együttműködésekre kellene hagyatkoznia.
A finn KONE több mint 43 ezer alkalmazottjával a világ egyik legnagyobb felvonó gyártó és üzemeltető vállalata, tavaly 6,9 milliárd euró értékesítési árbevételre tett szert.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatásokkal bővült a MobilKincstár
- NMHH: a fogyasztók és az iparági szereplők érdeke is fontos a roamingdíjak szabályozásánál
- Galaxy S5 a Vodafone-nál
- Az Aldi is beléphet a diszkont mobilszolgáltatók közé Magyarországon
- Nem lesz több BlackBerry az amerikai T-Mobile-nál
- Az Európai Parlament megszavazta a roamingdíjak eltörlését
- Vodafone üzlet nyílt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
- Miskolcon bővít a Vodafone
- Az LG L Seriesv II készülékei is megkapják a KNOCKon funkciót
- Mindhárom mobilszolgáltató internetszolgáltatása elérhető lesz a 4-es metrón
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.