Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
Az elmúlt év legnagyobb Wi-Fi bruházásait mutatták be maguk a felhasználók
Rendhagyó rendezvény házigazdája volt május 7-én a megújult Zeneakadémia: az elmúlt egy év legkülönlegesebb vezeték nélküli hálózati beruházásait mutatták be maguk az üzemeltető felhasználók az érdeklődőknek. A száraz előadások helyett az impozáns Solti György termet megtöltő vendégek megismerhették a Zeneakadémia, a Wigner Jenő Kutatóközpont vagy éppen a Bárdi Autó informatikusainak sok szempontból különleges, kihívásokkal teli életét – zenei áthallásokkal.
A Zeneakadémia 2013 októberében zárult felújítása egy jövőbe mutató hálózat kialakítását is magába foglalta. Erre büszkén hívta meg Kuti Sándor informatikai vezető – maga is korábbi Zeneakadémia növendék – szakmabeli társait egy rendhagyó délelőttre a D-Link, a T-Systems és a TE Connectivity támogatásával.
A vendégeket Kuti Sándor mellett Huba Jenő (képünkön) a Wigner Központ témavezetője és Kiss Zoltán, a Bárdi Autó informatikai igazgatója vezette végig egy közel fél évszázados informatikai időutazáson, hogy a végén ne is a jelenbe, hanem a jövőbe érkezzenek meg. A jó hangulatról az előadók komolyzenei kötődését bemutató pillanatok gondoskodtak.
Az előadások végeztével Kuti Sándor vezette körbe a vendégeket a Zeneakadémia épületében egy sajátos, az informatikai fejlesztéseket is bemutató túrára, melynek különleges pillanata volt az informatikai vezető Pat Metheny feldolgozása a Steinway zongorán.
„Hiány van ma olyan rendezvényekből, ahol a gyártók magukat háttérbe szorítva sikeres projektjeik felhasználóit támogatják, meséljék el ők, honnan hova jutottak fejlesztéseikkel. Milyen nehézségekkel szembesültek és hogyan oldották meg ezeket. A User Certified kezdeményezéssel szeretnénk egy olyan sorozat támogatói lenni, ahol félévről félévre a legnagyobb beruházásokat maguk a felhasználók mutatják be – hiszen ez a mi munkánk hiteles tanúsítványa is.” – foglalta össze Ebinger Norbert, az User Certified 2014: Hálózatok felhasználói szemmel konferenciát tető alá hozó D-Link Magyarország képviselet vezetője.
A sikeres kezdetet követően már az őszi esemény tervezése is megindult, melynek helyszíne a nemrégiben átadott Debreceni Stadion lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Szélessávú körzethálózati fejlesztések Nógrád megyében
- D-LINK a World Congress 2014-en: fókuszban a Wi-Fi és a 4G/LTE
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- Networkshop 2013
- Ingyenes wifi csatlakozásipont-hálózat kalákában
- HITA: virtuális híd kötötte össze Párizst és Budapestet
- Új d-link smartbeam router cloud funkciókkal, minden Wi-Fi igényre
- Cisco Connect 2013: a megújuló Cisco Expo központi témája a jövő vállalata
- Wi-Fi bővítés egyszerűen
- D-Link újdonságok a CES-en
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.