„Háztól-Házig” szolgáltatással újít a Jófogás.hu
Hazánkban egyedülállónak minősül az új megoldás
A Jófogás.hu a mai napon (május 8.) bevezette „Háztól-Házig” szolgáltatását, amely egyedülálló megoldásnak számít a hazai apróhirdetési piacon. A felhasználók ezentúl egyes tárgyak között úgy böngészhetnek, mintha webáruházban vásárolnának, a futár pedig három munkanap alatt kiszállítja házhoz az adott terméket.
Ezentúl nem feltétel a személyes találkozó a két fél között, ha a Jófogás.hu-n vásárolunk. A portál egy funkcióval újított, amelyet „Háztól-Házig” névre kereszteltek. Ha valaki ezt az opciót választja, a futár házhoz viszi ki neki a megvásárolt árut. Ez a megoldás már mobiltelefonról is elérhető. Emellett természetesen továbbra is él a „hagyományos” módszer.
A rendszer a jövőben automatikusan felajánlja majd háztól házig szállítás lehetőségét, és az eladó így is meghirdetheti termékét. Ekkor megjelenik a „Háztól-Házig” logó a hirdetésben, amelyre rákattinthat a vevő, és ilyen szállítással is megrendelheti a terméket. Ha sikeres volt a vásárlás, és az eladó jóváhagyja a tranzakciót, akkor a logón az „Elkelt” felirat szerepel majd.
Bár nem árt tisztázni, hogy aki ezt a lehetőséget választja, fizetnie kell érte. Ennek díja 1900 forintba kerül. Viszont nem a vevőt terheli ez a költség, hanem az eladót, ugyanis a vételárból vonják le az összeget.
Jó hír azonban, hogyha bármilyen probléma merül fel a szállítás során, és nem sikerül a tranzakció, akkor az eladó is visszakapja az árut, és fizetnie sem kell.
A szolgáltatás előnye, hogy már nem csak a közvetlen környezetükben válogathatnak a felhasználók az adott termékek közül, hanem bárhol az országban. Budai László, a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy azért vezették be ezt a megoldást, mert számos visszajelzés érkezett hozzájuk, hogy sokaknak nincs idejük a személyes találkozó megszervezéséhez. Ezt az akadályt hivatott áthidalni a „Háztól-Házig”, amely a mai naptól (május 8.) minden felhasználó számára elérhetővé válik.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtató trendek a KKV szektorban
- Elnémítás funkciót tesztel a Twitter
- Az Eaton virtualizációs fejlesztésekkel készül 2014-ben
- Samsung Smart & Premium Megoldás Központ nyílt Budapesten
- A Sharp weboldalán megcsodálhatjuk a sarki fényt
- Zsebnyomtatóval rukkolt elő egy izraeli start-up
- Újabb nagyvállalati megoldás a Delltől és a Red Hattól
- Online apróhirdetési piac: csak egy maradhat
- A Festipay lesz a Sziget rendezvényeinek kártyaszolgáltatója
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stabil növekedés a média- és kommunikációs piacon
A 2024-es MRSZ Médiatorta* értéke 384,4 milliárd forint, míg az MRSZ Kommunikációs** torta 715 milliárd forintot tett ki. Az iparág teljesítménye tavalyi évben már a stabil növekedés irányába mozdult el, miután a korábbi, ingadozó időszakot követően mind a médiatorta, mind a non-média torta 7,6%-os növekedést mutatott, ami már reálértéken is pozitív változást jelentett az előző évhez képest.
Kiemelkedő újságírók és tartalomkészítők munkáját díjazta a Siemens
Az idei Siemens Media Award pályázatok középpontjában a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei álltak. A díjátadót 2025. március 25-én este tartották, ahol kiemelkedő technológiai újságírók és tartalomkészítők munkáját ismerték el.
Szembarát kijelző és intelligens funkciók az MWC egyik sztárjától
A TCL, a kijelző-innovációk globális éllovasa, büszkén jelenti be, hogy az MWC 2025 során bemutatott TCL NXTPAPER 11 Plus tablet Európában is elérhetővé vált.
10 Gbps sebesség az Óbudai Egyetemen
Magyarországon az Óbudai Egyetem az első felsőoktatási intézmény, amely a WiFi 7 szabványnak megfelelő, legmodernebb vezeték nélküli hálózatot alakított ki. A Huawei kampusz megoldásának bevezetésével az egyetem egy jövőálló, 10 Gbps sebességű hálózatot hozott létre, amely a jobb hálózati élmény, valamint a hatékonyabb oktatás, kutatás és adminisztráció érdekében működik. Az állandó innováció és átalakítás eredményeként az Óbudai Egyetem úttörő szereplővé vált, új mércét állítva a hálózatfejlesztés terén az európai egyetemek között. A fejlett hálózati technológiák és a magas színvonalú digitális oktatási környezet alkotják az egyetem sikerének alapját.
Egy könyv, amit a Facebook alapítója szíve szerint betiltana
Sarah Wynn-Williams, a Facebook (jelenleg Meta) korábbi globális közpolitikai igazgatója, nemrégiben megjelentette "Careless People: A Cautionary Tale of Power, Greed, and Lost Idealism" című könyvét, amelyben részletesen bemutatja a vállalatnál szerzett tapasztalatait és a cég belső működését.