„Háztól-Házig” szolgáltatással újít a Jófogás.hu
Hazánkban egyedülállónak minősül az új megoldás
A Jófogás.hu a mai napon (május 8.) bevezette „Háztól-Házig” szolgáltatását, amely egyedülálló megoldásnak számít a hazai apróhirdetési piacon. A felhasználók ezentúl egyes tárgyak között úgy böngészhetnek, mintha webáruházban vásárolnának, a futár pedig három munkanap alatt kiszállítja házhoz az adott terméket.
Ezentúl nem feltétel a személyes találkozó a két fél között, ha a Jófogás.hu-n vásárolunk. A portál egy funkcióval újított, amelyet „Háztól-Házig” névre kereszteltek. Ha valaki ezt az opciót választja, a futár házhoz viszi ki neki a megvásárolt árut. Ez a megoldás már mobiltelefonról is elérhető. Emellett természetesen továbbra is él a „hagyományos” módszer.
A rendszer a jövőben automatikusan felajánlja majd háztól házig szállítás lehetőségét, és az eladó így is meghirdetheti termékét. Ekkor megjelenik a „Háztól-Házig” logó a hirdetésben, amelyre rákattinthat a vevő, és ilyen szállítással is megrendelheti a terméket. Ha sikeres volt a vásárlás, és az eladó jóváhagyja a tranzakciót, akkor a logón az „Elkelt” felirat szerepel majd.
Bár nem árt tisztázni, hogy aki ezt a lehetőséget választja, fizetnie kell érte. Ennek díja 1900 forintba kerül. Viszont nem a vevőt terheli ez a költség, hanem az eladót, ugyanis a vételárból vonják le az összeget.
Jó hír azonban, hogyha bármilyen probléma merül fel a szállítás során, és nem sikerül a tranzakció, akkor az eladó is visszakapja az árut, és fizetnie sem kell.
A szolgáltatás előnye, hogy már nem csak a közvetlen környezetükben válogathatnak a felhasználók az adott termékek közül, hanem bárhol az országban. Budai László, a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy azért vezették be ezt a megoldást, mert számos visszajelzés érkezett hozzájuk, hogy sokaknak nincs idejük a személyes találkozó megszervezéséhez. Ezt az akadályt hivatott áthidalni a „Háztól-Házig”, amely a mai naptól (május 8.) minden felhasználó számára elérhetővé válik.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtató trendek a KKV szektorban
- Elnémítás funkciót tesztel a Twitter
- Az Eaton virtualizációs fejlesztésekkel készül 2014-ben
- Samsung Smart & Premium Megoldás Központ nyílt Budapesten
- A Sharp weboldalán megcsodálhatjuk a sarki fényt
- Zsebnyomtatóval rukkolt elő egy izraeli start-up
- Újabb nagyvállalati megoldás a Delltől és a Red Hattól
- Online apróhirdetési piac: csak egy maradhat
- A Festipay lesz a Sziget rendezvényeinek kártyaszolgáltatója
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális csend és szent hagyomány: búcsú, majd konklávé
Ma, 2025. április 21-én elhunyt Ferenc pápa. Az elcsendesedés, a búcsú után jön egy másfajta - immár digitális - csend: a pápaválasztás évszázados rituáléja a 21. században is megőrzi titokzatosságát, miközben a modern technológia új lehetőségeket teremt a titkok megőrzésére, a teljes információs zárlatra. A Vatikán szigorú informatikai intézkedésekkel védi a konklávé titkait, miközben a hívek világszerte digitális eszközökön keresztül követik az eseményeket.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
Űrből jön a térerő: a Starlink forradalmasítja a mobilkommunikációt
Elon Musk űripari cége, a SpaceX új szintre emeli a mobilkommunikációt: a Starlink „Direct to Cell” szolgáltatásával hamarosan bárki küldhet SMS-t vagy kezdeményezhet hívást műholdon keresztül, akár egy szimpla okostelefonról. Mégpedig úgy, hogy ehhez nem kell torony, térerő vagy extra hardver.
Hogyan tanuljuk meg a mesterséges intelligenciát, ha nem tanítják?
Mind a munkavállalók, mind a munkáltatók részéről egyre erőteljesebb az érdeklődés a mesterséges intelligencia (MI) elsajátítása iránt. Bár a magyarok közel kétharmada fontosnak tartja, hogy megtanulja az MI használatát, a megkérdezettek csupán ötöde részesült ilyen jellegű képzésben munkahelyén. Ráadásul a válaszadók fele nem is tervezi, hogy bármilyen hivatalos képzésen részt vegyen – inkább önállóan, autodidakta módon szeretné fejleszteni a tudását.
10.000 eurós nyereményalappal indul a Schneider Go Green 2025
Ismét elindult a Schneider Electric Go Green versenye, amelyre diákok és fiatal vállalkozók jelentkezését várják a világ minden tájáról. A megmérettetés célja, hogy elismerje azokat az innovatív ötleteket, amelyek elősegítik a biztonságos energiahozzáférést, és hozzájárulnak a fenntartható jövőhöz. A csapatok 2025. május 31-ig regisztrálhatnak a versenyre.