Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
Néhány elhangzott érdekes információ:
- Hazánkban a cseh és a lengyel átlagnál magasabb az okostelefon, azonban jelentősen alacsonyabb a táblagép penetráció
- Jelenleg hazánkban minden tizedik online fizetés okostelefonról (10%), és minden harmincadik történik táblagépről (3%)
- A mobileszközökről történő fizetések volumene 2015-re elérheti az évi 20 milliárd forintot.
- Élelmiszerekért fizetünk leggyakrabban mobileszkökről – itt az online fizetések 26% érkezik ebből a forrásból.
- Az online kiskereskedelem volumene az USA-ban 279 milliárd dollár lehet 2015-re, ami a teljes kereskedelem 11%-a
- Az összes vásárlás 53%-át befolyásolja valamilyen online aktivitás – kupon, akció vagy hirdetés
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Mit tartogat a Google Shopping doboz a hazai e-kereskedelmi piac számára?
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Szervezeti átalakulás az e-kereskedelmi guru, Allegro Groupnál
- A webáruház új trendjei
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát
- Már külföldön is terjeszkednek a nagy hazai e-kereskedők
- A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
- FEOSZ: a webáruházak többsége nem ad megfelelő tájékoztatást az elállási jogról
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megkopott a Black Friday fénye, de a költések tovább nőnek
Az utóbbi években a Black Friday már nem csupán egyetlen napot jelent novemberben, hanem több napig, sőt akár hetekig tartó akciósorozattá vált. A kereskedők folyamatosan kedvezményekkel bombázzák a vásárlókat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé készülnek tudatosan erre az időszakra. A PwC Magyarország 2025-ös karácsonyi kutatása szerint a magyarok mindössze 17%-a tervez előre a Black Friday akciókra, míg 41% inkább a kínálat és a leárazások alapján dönt.
Így alakult a Magyar Telekom harmadik negyedéve
A harmadik negyedévben a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata 17,7 GB-ra nőtt, ami 22%-os emelkedés az előző év azonos időszakához képest. A nyári hálózatnyitásnak köszönhetően több mint 700 ezer új ügyfél tapasztalhatta meg az 5G előnyeit.
Öt éve tart a digitális fizetések erősödése Magyarországon
A Mastercard Digitális Fizetési Indexe (DFI) idén is folytatta öt éve tartó növekedését: a mutató 2024-ben 63 pontot ért el a lehetséges 100-ból, ami egy ponttal magasabb az előző évinél. A folyamatos bővülést a piaci szereplők fejlesztései és a kedvező szabályozói változások egyaránt támogatták.

