Már PayPallal is lehet fizetni a Google Play Áruházban
A Google online áruházában végre lehetőségünk van használni PayPal fiókunkat a fizetéshez, feltéve, ha a 12 ország valamelyikében élünk, ahol már támogatott ez a megoldás.
A Google végre észrevette, hogy az alkalmazásokat, filmeket, zenéket kínáló Play Áruház látogatóinak nem feltétlenül elegendő, hogy a bankkártyájukkal, vagy – amennyiben a szolgáltató támogatja – a telefonszámlájuk terhére vásárolhatnak, hanem szívesen használnák PayPal egyenlegüket a számla kiegyenlítéséhez. Ennek fényében a múlt hét végén megjelent a Play Áruházban a PayPallel való fizetés támogatása, amit a fenti tartalmak és az alkalmazások mellett az alkalmazáson belüli fizetésre is lehet használni.
Üröm az örömben, hogy a szolgáltatás egyelőre csak 12 országban érhető el, és Magyarország nincs közöttük. Első körben Németország, az Egyesült Államok, Kanada, Ausztria, Belgium, Finnország, Franciaország, Írország, Olaszország, Hollandia, Spanyolország és az Egyesült Királyság felhasználói élvezhetik az új lehetőséget.
A Google egyébként lassan, de biztosan egyre több régióban elérhetővé teszi szolgáltatásait. A paypales fizetésen túl a Google Play ajándékkártyák is elstartoltak 13 országban, továbbá szolgáltatói megállapodások is születtek több helyen, hogy a felhasználók kényelmesen fizethessenek az online piactéren.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Rubik-kocka előtt tiszteleg
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Mit tartogat a Google Shopping doboz a hazai e-kereskedelmi piac számára?
- Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
- Az Oracle nyert a Google-lel szemben
- A kaméleon a Google felhőjébe költözött
- Internetkapcsolat nélkül is használhatók a Google Now kártyák
- Mindössze 80 dollár a Google Glass anyagára
- Mihez kezd az agresszív sofőr a Google vezető nélküli autóival?
- Újra járja az országot a Street View
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A térbeli számítástechnika forradalma: Az üzleti innováció új dimenziója
Ahogy a vállalati informatika egyre bonyolultabbá és összetettebbé válik, úgy nő a térbeli számítástechnika (spatial computing) jelentősége az üzleti innovációk terén. Ez a technológia lehetővé teszi a fizikai és digitális világ közötti zökkenőmentes kapcsolatot, és egyesíti a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság, az IoT és a mesterséges intelligencia adatelemzési képességeit. Ennek köszönhetően a vállalkozások új szintre emelhetik hatékonyságukat és innovációs képességüket.