Tovább tart a foodpanda VB kvíz játéka
A foodpanda Facebookon elindított Foci VB kvíz játéka tovább folytatódik, ugyanis olyannyira népszerűnek bizonyult a kezdeményezés, hogy 800%-kal növelte a rajongók aktivitását. Így június elsejéig még lehet játszani.
Úgy látszik, bejött a foodpandának az új facebookos játéka. Bár hivatalosan már véget ért, azonban június 1-ig még lehet játszani a foodpanda kuponokért a hivatalos Facebook oldalon. A foodpanda meghosszabbította Foci VB kvíz játékát, ugyanis 800%-kal nőt a rajngók érdeklődése a játék ideje alatt. A globális Facebook oldalnak jelenleg 921 000 kedvelője van, számuk pedig folyamatosan nő.
Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója kifejtette: „a foodpandánál rajongunk a fociért, akárcsak a Facebook követőink. Az ételekért is rajongunk, így természetes volt számunkra, hogy ezt a két témát összekapcsoljuk. Azt gondoljuk, hogy a Foci VB kvíz játék hatalmas sikere bizonyíték arra, hogy a foodpanda és a foci remek páros.’’ .
A játék a hivatalos Facebook oldalon érhető el. A verseny június 1-én, szombaton zárul.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
- Tippek, hogyan szabaduljunk meg a Facebook vírusoktól
- Lelki terror elleni portált hozott létre a Facebook
- Felülvizsgálják a piacon lévő számítástechnikai eszközök biztonságát Kínában
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
- 1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
- 27 hüvelykes AiO játék PC az MSI-től
- Százmillióan függnek számítógépes játékoktól Kínában
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
SZEzonnyitó: az autó-motor sport és a járműipari technológiák élvonalában a győri egyetem
A Széchenyi István Egyetem meghatározó szereplője az élenjáró járműipari technológiák fejlesztésének és a járműmérnökképzésnek, valamint egyre aktívabb résztvevője az autó-motor sportnak is. A győri intézmény támogatásával induló versenyzők az elmúlt évben jelentős sikereket értek el, hazai és nemzetközi helyezésekkel gazdagodtak. A SZE Motorsport SZEzonnyitó rendezvényét február 4-én tartották, amelyen a 2025-ös terveikről számoltak be a sportolók és a szakvezetők.
Magasabb szintre emeli a Super Bowl nézői élményét a Sony
Az NFL hivatalos technológiai partnere, a Sony, rekordmennyiségű technológiát fog bevetni a február 9-i Super Bowl LIX közvetítéséhez New Orleansban. A Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles fog megküzdeni a Vince Lombardi-trófeáért.
Hasznos tavaszváró appok a HONOR-tól
A tavasz közeledtével egyre gyakrabban élvezhetjük a szép időt, és ha sikerül átvészelni az influenzaszezont, akkor rengeteg új lehetőség vár ránk a világban. Ehhez tökéletes társunk lehet okostelefonunk, valamint a számos alkalmazás, amelyek segíthetnek abban, hogy izgalmasabbá, produktívabbá vagy éppen kellemesebbé tegyük a mindennapokat, különösen, hogy egyre több lehetőségünk nyílik az új évszak beköszöntével. Íme néhány tavaszváró alkalmazás a HONOR kínálatából!
700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.
A Future Unicorn finalistái között egy magyar startup
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetségének magyarországi jelöltje, a Turbine nevű, biológiai szimulációkra specializálódott magyar startup vállalkozás bejutott a hét döntős közé a Future Unicorn-díjért folyó versenyen. A versenyt a DIGITALEUROPE, a digitális ipar európai érdekképviseleti szervezete rendezi, melynek az IVSZ is tagja.