Tovább tart a foodpanda VB kvíz játéka
A foodpanda Facebookon elindított Foci VB kvíz játéka tovább folytatódik, ugyanis olyannyira népszerűnek bizonyult a kezdeményezés, hogy 800%-kal növelte a rajongók aktivitását. Így június elsejéig még lehet játszani.
Úgy látszik, bejött a foodpandának az új facebookos játéka. Bár hivatalosan már véget ért, azonban június 1-ig még lehet játszani a foodpanda kuponokért a hivatalos Facebook oldalon. A foodpanda meghosszabbította Foci VB kvíz játékát, ugyanis 800%-kal nőt a rajngók érdeklődése a játék ideje alatt. A globális Facebook oldalnak jelenleg 921 000 kedvelője van, számuk pedig folyamatosan nő.
Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója kifejtette: „a foodpandánál rajongunk a fociért, akárcsak a Facebook követőink. Az ételekért is rajongunk, így természetes volt számunkra, hogy ezt a két témát összekapcsoljuk. Azt gondoljuk, hogy a Foci VB kvíz játék hatalmas sikere bizonyíték arra, hogy a foodpanda és a foci remek páros.’’ .
A játék a hivatalos Facebook oldalon érhető el. A verseny június 1-én, szombaton zárul.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
- Tippek, hogyan szabaduljunk meg a Facebook vírusoktól
- Lelki terror elleni portált hozott létre a Facebook
- Felülvizsgálják a piacon lévő számítástechnikai eszközök biztonságát Kínában
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
- 1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
- 27 hüvelykes AiO játék PC az MSI-től
- Százmillióan függnek számítógépes játékoktól Kínában
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Zyxel Networks kiemelkedő értékelést kapott a Techconsult felmérésében
A Zyxel Networks tűzfal- és VPN-termékei a rangos Techconsult (a Heise csoport független német kutató- és elemzőcége) legutóbbi Professional User Ratings (PUR) felmérésében Champion elismerést kaptak a biztonsági megoldások kategóriájában.
HONOR 400 és az AI varázslata – Így lesz egy állóképből lenyűgöző videó!
2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amely egy különleges fejlesztést is magával hoz: bemutatkozik az AI-alapú „Képből videó” funkció, amelyet a Google Cloud technológiája tett lehetővé. Ez az újítás jelentős előrelépés a mobilos tartalomgyártás világában.
Hirdetésekből jótékonyság – A Sharity innovatív modellje
A Sharity egy digitális platform, amely innovatív módon ötvözi a hirdetéseket és a jótékonyságot. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók szponzorált tartalmak megtekintésével civil szervezeteket támogassanak – mindezt anélkül, hogy saját pénzt költenének.
Ultragyors töltés vásárlás közben – Országos elektromosautó-töltőhálózat épül
Az E.ON Drive Infrastructure Hungary (EDRI) elektromosautó-töltőket telepít az MMXH Lakberendezési Kft.-hez tartozó XXXLutz, Möbelix és Mömax áruházak parkolóiba. Az első töltők az XXXLutz budapesti üzletének parkolójában már üzemelnek. A projekt célja, hogy az üzletlánc előnyt szerezzen az elektromos járművet használó vásárlók körében.
Az Instagram uralja a tinik világát – így netezik a Z generáció
A 14–25 éves fiatalok körében továbbra is az Instagram a legkedveltebb platform: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ eseményeiről, ezt választanák, ha csak egy közösségi oldalt használhatnának, és 10-ből 8-an naponta aktívak rajta. A mesterséges intelligenciát is egyre inkább beépítik a mindennapjaikba – több mint 80%-uk már segítségül hívta házi feladat készítéséhez.