Tovább tart a foodpanda VB kvíz játéka
A foodpanda Facebookon elindított Foci VB kvíz játéka tovább folytatódik, ugyanis olyannyira népszerűnek bizonyult a kezdeményezés, hogy 800%-kal növelte a rajongók aktivitását. Így június elsejéig még lehet játszani.
Úgy látszik, bejött a foodpandának az új facebookos játéka. Bár hivatalosan már véget ért, azonban június 1-ig még lehet játszani a foodpanda kuponokért a hivatalos Facebook oldalon. A foodpanda meghosszabbította Foci VB kvíz játékát, ugyanis 800%-kal nőt a rajngók érdeklődése a játék ideje alatt. A globális Facebook oldalnak jelenleg 921 000 kedvelője van, számuk pedig folyamatosan nő.
Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója kifejtette: „a foodpandánál rajongunk a fociért, akárcsak a Facebook követőink. Az ételekért is rajongunk, így természetes volt számunkra, hogy ezt a két témát összekapcsoljuk. Azt gondoljuk, hogy a Foci VB kvíz játék hatalmas sikere bizonyíték arra, hogy a foodpanda és a foci remek páros.’’ .
A játék a hivatalos Facebook oldalon érhető el. A verseny június 1-én, szombaton zárul.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
- Tippek, hogyan szabaduljunk meg a Facebook vírusoktól
- Lelki terror elleni portált hozott létre a Facebook
- Felülvizsgálják a piacon lévő számítástechnikai eszközök biztonságát Kínában
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
- 1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
- 27 hüvelykes AiO játék PC az MSI-től
- Százmillióan függnek számítógépes játékoktól Kínában
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.