Új okostelefonos alkalmazás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól

MTI Sajtóadatbank, 2014. május 30. 14:16

A legfontosabb fogyasztóvédelmi ismereteket tartalmazó mobilalkalmazást készített a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) - tájékoztatta a szervezet az MTI-t.

A szükséges információkhoz a megvásárolni kívánt termékek úgynevezett QR-kódjának lefényképezése útján juthatnak a vásárlók - közölte Kovács Márta az NFH stratégiai kabinetjének képviselője. Az applikáció lehetőséget nyújt a termékhez kapcsolódó reklamációs határidők nyilvántartására, és válaszokat ad a mindennapok során leggyakrabban felmerülő kérdésekre is. Segít eligazodni az internetes kereskedelemre vonatkozó szabályok között, illetve beállítható, hogy a program figyelmeztessen a szavatossági, jótállási idő közelgő lejártára. Az alkalmazás tartalma egyelőre wi-fi segítségével fejleszthető, de a hamarosan megjelenő megújított verzió letöltése után már 3G szolgáltatással is frissíthetőek az adatok - közölte Kovács Márta.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34