Új sales house indult Habostorta Média Kft. néven
A napokban bejegyzett új cég működteti a Habostorta cégcsoport tartalomszolgáltató oldalait, valamint végzi a médiaértékesítést a Habostorta E-Commerce Group és a Dating Central Europe Kft. részére.
A Habostorta Média Kft. nevű sales house végzi ezentúl a Habostorta E-Commerce Group és a Dating Central Europe Kft. médiaértékesítését. Előbbihez tartoznak a cégcsoport e-kereskedelmi oldalai (brands.hu, citybrands.hu, Klassz.hu), utóbbihoz a társkereső portfólió, élén a napokban a két és fél milliomodik regisztrált felhasználót ünneplő Randivonallal.
„A korábban, több mint tíz éven át a Habostorta sales osztályaként működő terület új cégbe való szervezése mögötti döntés fő oka volt, hogy még hatékonyabban tudjuk kiszolgálni hirdetőinket és partnereinket” – nyilatkozta a Habostorta Média Kft. egyik ügyvezetője, Móczár Rudolf, aki az új cég ügyvezetői feladatai mellett továbbra is betölti a Randivonalat is üzemeltető Dating Central Europe Kft. marketingigazgatói pozícióját is.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel stratégiai megállapodást kötött a Rockchippel
- „Családbarát Munkahely” elismerést kapott a British Telecom európai szolgáltató központja
- Esély az etikus kapitalizmusra
- A Nokia bővíti magyarországi kutatás-fejlesztési központját
- Zenecéget vásárol az Apple
- Nemzetközi szintre emelkedik a minőségi magyar társkeresés
- A Google+ feje, Vic Gundotra elhagyja a vállalatot
- Az Intel veszteséges az okostelefon- és tabletpiacon
- BlackBerry: a profit érdekében a készülékeket is beáldoznák
- Továbbra is a Young B.T.S. felel a Fővárosi Vízművek IP telefonrendszeréért
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.