Új szolgáltatás a Vateránál
Bővült a Vatera kínálata: a Grando online pláza ajánlatai után a jövőben már a Lealkudtuk.hu kedvezményes ajánlatai is elérhetők lesznek az oldalon.
Már a Lealkudtuk.hu ajánlati is elérhetők lesznek az oldalon a Grando Pláza kínálata mellett. A szolgáltatás 2011-ben indult útjára, a felhasználók átlagosan havonta 15 ezer terméket vásárolnak meg.
Az oldal népszerűségét főleg az akciós utaknak és wellness hétvégéknek köszönheti, ezeket keresték a legtöbben. Az online szálláskupon piacon vezető helyen szerepel. A szolgáltatás 2014 júniusától Vatera Sztárajánlatok néven működik tovább. A szolgáltatás a vatera.hu/sztarajanlat oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- NetIQ PlateSpin Forge 4: jolly joker az informatikai szolgáltatások védelmére
- Az ASTRA 5B műhold megkezdte működését
- Háttérbe szorulnak a használt holmik a Vaterán
- Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
- Megjelent az AIDA64 4.50-es verziója
- Minden tévét „okossá” változtat a UPC új szolgáltatása
- A többképernyős tévézés élménye – elindult a Telekom TVGO
- Nyomtató trendek a KKV szektorban
- Elnémítás funkciót tesztel a Twitter
- Feltörik a vaterázók fiókjait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.