Véget ért a MobilTárca tesztelése
Egy éve indult a MobilTárca szolgáltatás tesztüzeme, amely immáron a végéhez ért. A következő lépés a szolgáltatás kereskedelmi bevezetése, melyen már gőzerővel dolgoznak.
Véget ért a MobilTárca tesztüzeme, hamarosan pedig élesben bizonyíthat a megoldás. Pukler Gábor, a Magyar Mobiltárca Szövetség elnöke beszélt arról, hogy már javában dolgoznak a bevezetésen, és nagyjából 350-400 ezerre becsülik azok számát, akik kezdetben igénybe veszik majd a szolgáltatást.
Az elmúlt egy év eredményei kecsegtetők. Úgy tűnik, van igény az NFC-n alapuló, érintés nélküli fizetésre, hiszen egyre többen rendelkeznek okostelefonnal, amely lehetővé teszi ezt a megoldást.
Eredmények a tesztidőszakból
41 ezer fizetési, és több mint 4 ezer hűségpont tranzakciót hajtottak végre az elmúlt időszakban azok, akik részt vettek a tesztelési programban. Összesen pedig 120 millió forintot költöttek el a MobilTárca alkalmazással: Magyarországon kívül további 20 országban fizettek vele.
Egyre több kisbolt is csatlakozik a programba, jelenleg összesen 18 ezer olyan hely van hazánkban, ahol megvalósulhat az érintésmentes fizetés, ezáltal pedig a MobilTárca használata.
A BellResearch felmérést is készített a tesztidőszak alatt, mely szerint a többség (86%) a tesztidőszak után is használná a megoldást, és szintén ilyen magas (87%) azoknak az aránya, akiknél a jövőben szerepet játszik majd a mobiltelefon vásárlásnál az, hogy NFC-képes legyen a készülék.
Az egyes kártyákhoz kiegészítő funkciók is tartoznak, melyek szintén nagy sikert arattak a felhasználók körében. Ilyen például az egyenleglekérdezés, tranzakciótörténet. Ezeken felül azonban további igények is akadnak. A használók szívesen fogadnának például helyhez kötött promóciókat, illetve személyre szabott ajánlatokat is.
A tesztidőszak alatt a felhasználók számára az OTP MasterCard Mobil PayPass betéti bankkártya, a SuperShop NFC hűségkártya, az All You Can Move NFC Sportpass, valamint a Jegy.hu-n vásárolt jegyek NFC-s változata volt elérhető a MobilTárcában. A tesztelésbe bevont vállalati dolgozók céges belépőkártyáikat is a mobilba költöztethették, valamint szolnoki tesztelők az NFC-s városkártyának köszönhetően a MobilTárca segítségével vehették igénybe a tömegközlekedési eszközöket. |
Kép: richpoi.com
Kapcsolódó cikkek
- Stabil az elektronikus anyakönyvi nyilvántartás
- Gazdaságos, flash-alapú tömbökkel bővíti storage kínálatát a Dell
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
- A SUSE megoldásai elérhetők a SAP HANA platformon
- A Tatra banka is használja a hangalapú biometrikus technológiát
- Ma indul az egységes mobilparkolás
- BlackBerry Blend – ahol a platformok találkoznak [Videó]
- Lebegő igazolványkép az okmányhamisítók ellen
- Egységes lesz a mobilparkolási rendszer
- A Nokia új rendszere növeli a vonatok biztonságát és sebességét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.