Az eMAG újabb lépése, hogy az első számú magyar online kereskedő legyen
Magyarországi pozíciójának erősítése érdekében a Naspershez tartozó eMAG.hu integrálja a szintén a cégcsoport tulajdonában lévő Grando.hu-t. A domainre érkező felhasználókat az eMAG.hu oldalra irányítják át, ahol regisztráció nélkül is bejelentkezhetnek korábbi fiókjukkal, és felfedezhetik az online vásárlás új lehetőségeit. Ezzel a lépéssel azt szeretnék elérni, hogy idővel az ország első számú online kereskedőjévé váljanak.
Az eMAG közel 700 márka több mint 22.000 termékét kínálja olyan szolgáltatásokkal kiegészítve, amelyek különlegesnek számítanak a hazai piacon. Ingyenes és pontos házhozszállítást, illetve bankkártyás vagy utánvétes fizetési lehetőséget biztosít az ország egész területén. A vevő az átvételkor még fizetés előtt kibonthatja az árut, és akár azonnal vissza is küldheti a terméket, ha esetleg meggondolta magát. Az eMAG garanciával rendelkező, esetlegesen meghibásodott termékeket a cég térítésmentesen juttatja el a tulajdonostól a szervizbe, majd javítás után vissza a vásárlóhoz.
A stratégiai együttműködés egy újabb fontos lépés annak érdekében, hogy az eMAG megerősítse jelenlétét a magyar e-kereskedelmi piacon. Közép-Kelet-Európa legnagyobb online áruháza alig egy éve kezdte meg működését hazánkban, és már 10 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik az informatikai és elektronikai termékek online értékesítésében. A termékkategóriák is folyamatosan bővülnek: az idei évtől már szépségápolási és kozmetikai cikkek, babaápolási termékek és házikedvenceknek szánt kiegészítők is megtalálhatók az eMAG.hu kínálatában. A vállalat sikeréhez hozzájárult, hogy vezető márkák termékeit kínálják kedvezményes áron különleges akciók keretében. Az egyedi értékesítési akciók, a villámgyorsan felépített adatbázis és a folyamatosan magas minőség és pontosság emelte a vezető online kereskedők közé az eMAG.hu-t alig egy év alatt.
„Amikor tavaly októberben beléptünk a magyar piacra, azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy néhány éven belül az ország első számú online kereskedelmi vállalata legyünk. Az elmúlt hónapok dinamikus növekedését és 10 százalékos piaci részesedésünket tekintve egyre közelebb kerülünk ehhez a célhoz. Az eMAG az online vásárlás egy új szintjét képviseli - minőségi szolgáltatásaink Magyarországon is egye több vásárlót győznek meg arról, hogy érdemes bennünket választani, ha új és garanciális termékekről van szó. A közlejövőben számos meglepetéssel készülünk, ezért érdemes lesz figyelni bennünket” – mondta Iulian Stanciu, az eMAG ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Erősítheti a vásárlási kedvet az új e-kereskedelmi törvény
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- e-kereskedelem változás: a vevő 14 napig elállhat a vásárlástól!
- Csaknem kétszáz embert mintegy hatmillió forintottal rövidített meg egy internetes csaló
- Új szolgáltatás a Vateránál
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
- A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
- Az eOptika.hu az Év Internetes Kereskedője 2014-ben
- eNET: várakozáson felül teljesített a hazai online kiskereskedelem
- A Pannon Szoftver 110 milliós beruházással fejleszt online kereskedelmi rendszert
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.