Új komplex digitális szövettani mikroszkópot fejlesztett egy magyar cég
A jelenlegi fluoreszcens mikroszkópoknál jobb felbontású, a feladatokat gyorsabban, pontosabban elvégző komplex fluoreszcens digitális szövettani mikroszkópot fejlesztett a 3D Histech Kft.
A mintegy 276 millió forint összköltségű fejlesztés önrésze 180 millió forint volt, 96,64 millió forint uniós pályázati támogatást nyert el, és 2014. márciusában fejeződött be - tájékoztatott a cég az MTI érdeklődésére.
A 3D Histech Kft. 1991-ben alakult családi vállalkozásként, jelenleg 102 embert foglalkoztat. Orvosi műszerek fejlesztésével és gyártásával foglalkozik, ezen belül a patológusok számára készít digitális mikroszkópokat, amelyeket a világ 42 országára kiterjedő értékesítői hálózatán keresztül juttat el a vevőinek. A projekt keretében kifejlesztett mikroszkópot is a disztribútorai segítségével fogja értékesíteni - közölte a cég az MTI kérdésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Földre visszatérni képes holdszondát indít Kína
- Hongkongban fejlesztik a világ legpontosabb arcfelismerő rendszerét
- A cápaviselkedésbe enged bepillantást egy levadászott robotkamera
- Okostelefonnal fejtették meg a boldogság titkát
- Magát rakja össze az origami ihlette új robot
- Két éve landolt a Curiosity
- Őslénytani leletek 3D-s térképe készül az iharkúti ásatások nyomán
- Beszédfelismerésen alapuló gyógyszerajánló rendszert fejleszt két magyar cég
- Egész idő alatt rosszul értelmeztük a kvantummechanikát?
- Bárhol kinyomtatható bionikus kezet fejleszt a GE mérnöke
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.