KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig

forrás: Prím Online, 2014. augusztus 13. 13:18

Szeptembertől ismét indul a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat hét új, a kis- és középvállalati döntéshozókat érintő témával. A témák ismételten, mint az eddig években, azonnal használható, gyakorlati tudást adnak a kkv-vezetőknek mindennapi üzletvitelükhöz. Az előadók maguk is gyakorló vállalkozók, az adott témák legjobb, legtapasztaltabb szakemberei, akik a legújabb trendekről, jogszabályokról adnak át sehol le nem írt tudásokat.

A legjobb iskola az élet. A KKV-AKADÉMIA az üzleti élet folyamatos változásairól ad olyan, sehol meg nem szerezhető tudást, melyekre csak tapasztalatok árán lehetne szert tenni. Aki képes a drága idejéből áldozni arra, hogy mások tudásából, tapasztalataiból, ötleteiből merítsen, az hatalmas versenyelőnyre tehet szert. Akár már másnap beépítheti üzletmenetébe a friss ismereteket, praktikákat, tanácsokat.

 

Majd 30 KKV-AKADÉMIA rendezvényen, mintegy 2500 vállalkozásvezető tanult a cégélet különböző területéről, s „más kárán tanulta meg” a legjobb módszereket, megoldásokat, újdonságokat, praktikákat.

 

Idén szeptemberben az első akadémia közkívánatra ismételten foglalkozik a korlátlan ügyvezetői felelősség veszélyének témakörével. Emellett részletesen ismerteti a reklámadó nem csak a médiát, hanem minden vállalkozást érintő adminisztrációs és adózási kötelezettségét. Mert sokan nem tudják, hogy még az önreklámot is adóztatják.  

 

Nagyon sokan szeretnének biztos piacot maguk mögött, s erre a legjobb megoldás egyike egy beszállítói pozíció megszerzése valamely nagyvállalatnál, amely egyébként külpiacra lépést is jelent. A beszállítói lét megszerzésének legfontosabb feltételeiről lesz szó a szeptemberi második KKV-AKADÉMIÁN. Az ügyfél-kezelés, az értékesítés a legfontosabb egy cég életében. A legkorszerűbb eladási módszerek, az ügyfél-kezelés legfinomabb részletei derülnek ki még szeptemberben.

 

A következő akadémiai rendezvényt a cég biztonságának kérdésköréből állították össze. Fő a biztonság a cégélet minden területén. Mennyibe kerül ez nekünk, ha figyelünk rá, s mennyibe, ha nem. Sokan szeretnék egyben megismerni az okoseszközök körébe tartozó dolgokat, s azt is, mire használhatók az üzleti életben.

 

A szakemberek a legújabb technológiák használatának megismertetésével óriási lehetőségeket adnak  vállalkozásvezetőinknek, hogy elsőként vezethessék be az üzletükbe a legmodernebb  megoldásokat. A bizalmi vagyonkezelés intézményét már márciustól bevezette az új PTK, ám az intézményrendszer csak év vége körül áll fel, s tudhatjuk meg, hogyan, miként helyezhetjük biztonságba a cégvagyonunkat. Végül, de nem utolsósorban az utolsó akadémiai rendezvényen a tartalommarketingről, mint a manapság legjobban működő marketingkommunikációról lesz szó. 

 

Témák:

 

1.      A korlátlan felelősség és a reklámadó kivédése (szeptember 4. csütörtök)

2.      Beszállítónak lenni jó! A biztos pozíció feltételei (szeptember 11. csütörtök)

3.      Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz (szeptember 24. szerda)

4.      Fő a biztonság! A biztonság megteremtésének ára az üzlet minden területén (október 21. kedd)

5.      Okos eszközök üzleti célú használata. A jövő okos és virtuális üzletvitele. (november 11. kedd)

6.      Bizalmi vagyonkezelés. Már működnek az intézmények a cégvagyon biztonságba helyezése érdekében (december 4. csütörtök)

7.      Tartalommarketing. A jó webes tartalom titka (december 16. kedd)

 

Regisztrálás mind a hét rendezvényre számos kedvezménnyel

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Csúcsot döntve telefonáltunk és interneteztünk a járvány második hulláma alatt

A belföldi negyedéves mobilinternet-forgalom 2020 végén túllépte a 126 millió GByte-ot, miközben egy évvel korábban még a 100 millió GByte-ot sem érte el – derül ki a mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mutatóinak alakulását tartalmazó legfrissebb mobilpiaci jelentésből, amelyet tegnap tett közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A hazai telefonhívások forgalma egy év alatt 18 százalékos emelkedéssel 7,1 milliárd percre nőtt 2020 utolsó negyedévére az előző év azonos időszakához képest.

2021. május 7. 09:55

Digitális oktatási platformot indított el hazánkban a Facebook

A Facebook elindította a Get Digital magyar nyelvű változatát, amely egy átfogó digitális oktatási tanterv szülők, tanárok és tizenévesek számára. A benne foglalt tanórák és tananyagok a Harvard Egyetem és a Berkeley Kaliforniai Egyetem által rendelkezésre bocsátott oktatási segédanyagokon alapulnak. A platform magyarországi bevezetése a Skool civil szervezettel együttműködésben történt.

2021. április 14. 11:09

2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem

A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően, 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított. A számok alapján mostanra kijelenthető, hogy a kezdetben csak az extra és az átterelt (kényszer) költések miatt lendületet nyerő online piac tavaly nem csak átmeneti sebességtöbbletet kapott, hanem olyan valós versenyelőnyt, amivel – ha jól gazdálkodik – akár hosszú távon is fenntartható növekedési pályára állhat, fogyasztók millióinak vásárlási szokásait alakítva át.

2021. március 27. 12:33

Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották

2021-ben az ABB-t a világ egyik leginnovatívabb vállalatának minősítette a Clarivate, amely globális vezető szerepet tölt be a tudományos és akadémiai kutatási adatok, a szabadalmi információk, valamint a megfelelési előírások elemzése terén.  

2021. március 8. 10:04

A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben

Idén első alkalommal kínál lehetőséget a magyar diákoknak az EdisonKids a Samsung támogatásával elindított kezdeményezése, a világszerte sikeres programon alapuló Megoldások a holnapért kihívás. A program az ország leginnovatívabb iskoláit, tanárait, illetve 12 és 18 év közötti diákjait keresi, akik szeretnének a jelen legfontosabb kérdéseire a jövő megoldásaival válaszolni. A kezdeményezés célja, hogy teret adjon a fiatal tehetségeknek és megmutassa, hogyan gondolkodnak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi alkotásról. A jelentkezés már elindult, a csapatok március 15-ig szállhatnak versenybe az összesen 1,5 millió forint értékű fődíjért.

2021. február 24. 12:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15