Az egész mobiltelefonos vásárlási folyamatot lefedi az OTP új mobilalkalmazása
Okostelefonnal rendelték a Costes és Kiosk fogásokat a Sziget VIP részlegében
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja. Az alkalmazással a teljes mobillal történő vásárlási folyamatot értelmezték újra a készítők a rendeléstől a fizetésig. A Simple jelenleg ital automatáknál, éttermi és online ételrendelésnél, valamint mozijegyvásárlásnál használható, de év végéig további funkciók érkeznek. A bejelentés napján a Sziget VIP részlegében tesztelhették az alkalmazást a szerencsések.
Az okostelefonos fizetés világszerte terjed, azonban az erre fejlesztett megoldások általában csak a fizetési tranzakcióra koncentrálnak, és nem használják ki a telefonban rejlő további lehetőségeket. A Simple erre ad választ, túlmutatva az eddig elérhető applikációkon. Az ingyenes alkalmazás már letölthető a Google Play-ből és az Appstore-ból is.
A bank- és mobilszolgáltató-független alkalmazás kétségtelenül egyik legizgalmasabb funckiója, hogy segítségével a felhasználók egyes éttermekben és szórakozóhelyeken a telefonjukon nyithatják meg az étlapot, adhatják le rendelhelésüket és fizethetnek is. “Senki sem szeret sokáig várni, hogy megkapja az étlapot vagy felvegyék a rendelését, ráadásul a vendéglátóhelyeknek is egyszerűbbé teszi az életét az applikáció” – mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója.
A pincér funkció mellett az alkalmazással 300 étteremből lehet ételt rendelni. Emellett országszerte többszáz ital automatából lehet vásárolni, böngészni a moziműsort és megvenni a mozijegyet. Benyó Péter a további lehetőségekről azt mondta, első körben az elfogadóhelyek számának bővítésére, valamint arra fókuszálnak, hogy minél többen használják a Simple alkalmazást, ugyanakkor terveik szerint már idén új szolgáltatások is érkeznek az alkalmazásba.
Az eseményen ott volt Gerendai Károly, aki a Sziget fesztivál és a Costes és Kiosk éttermek nevében is köszöntötte az új fejlesztést. A készpénzmentes fizetési innovációk kiterjesztésében úttörő szerepet vállaló üzletember elmondta: „Úgy gondolom, hogy a mobilfizetés és az okostelefonok nyújtotta lehetőségek elterjedése jelentős innovációt jelentene a vendéglátóipar és más szektorok számára. A Simple alkalmazás azokat a lépéseket teszi meg, melyek ahhoz kellenek, hogy a felhasználók széles körben elkezdjék használni az ilyen típusú innovációkat.”
Kapcsolódó cikkek
- Jelentősen nőtt az appok száma a Windows Phone áruházban
- A Szigeten mutatkozik be a „Jeles” gyermek jelnyelvi oktató mobilapp
- Az ApróSéf már iPhone-on is elérhető
- Mobilalkalmazás segíti a látássérültek tájékozódását a San Franciscó-i reptéren
- Android Wear támogatással bővült a Facebook Messenger
- A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer első hónapja számokban
- Számolj vissza a Szigetig!
- The Mobile Bay: a mobilról torrentezőkre is gondolt a The Pirate Bay
- Frissült a Messenger Windows Phone-ra szánt változata
- Eltűnik az üzenetküldés a Facebook mobilappjából
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.