Amerikai autóipari szoftvercéget vásárolt a magyar NNG

MTI Sajtóadatbank, 2014. augusztus 19. 13:39

Profilbővítési céllal autóipari fedélzeti szoftverek fejlesztésére szakosodott amerikai vállalatot vásárolt meg az iGO navigációs alkalmazásról ismert magyar NNG.

Az NNG a 2008-as stratégiaváltása keretében a kézi navigációs készülékekről az autóipari navigációs megoldások fejlesztésére helyezte át tevékenysége súlypontját. A váltás sikeresnek bizonyult, az elmúlt években meredeken javultak a vállalat pénzügyi mutatói és mostanra bevételének közel 80 százalékát már az autóipari navigációs megoldások adják. Az NNG ennek köszönhetően elnyert egy rangos európai szakmai díjat is, az European Business Awards (EBA) "Az év növekedési stratégiája" díját.
 

A közlemény szerint a sikeres stratégiaváltás eredményeképpen mostanra a tíz legnagyobb autógyártóból hét NNG terméket használ.
 

Az NNG vezetése az autóiparban rejlő további lehetőségek kiaknázása céljából az autóipari fedélzeti szoftverek tervezésében és prototipizálásában 14 éves tapasztalattal rendelkező, az AT&T, a General Motors és a Mitsubishi Electric vállalatokkal szoros együttműködést folytató georgiai székhelyű nFuzion megvásárlása mellett döntött.
 

A társaság az nFuzion megvásárlásával két új képviseleti irodára tett szert az Egyesült Államokban, ezáltal az iGO termékek képviseleteinek száma tízre emelkedett a világ nyolc országában. Az nFuzion augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik.
 

Az NNG (előző nevén Nav n Go Kft.) az MTI érdeklődésére nem közölt pénzügyi adatokat. A nyilvánosan elérhető adatok alapján a társaság nettó árbevétele, forint alapon számolva tavaly a 2012-es üzleti évhez képest 50,5 százalékkal, 16,885 milliárd forintra nőtt. Az adózott eredmény a 2012-es 2,951 milliárd forintról 4,778 milliárd forintra emelkedett. Tavaly év végén 520 alkalmazottat foglalkoztatott a vállalat, 2014 májusában a létszám elérte a 581-et. A vállalat a közeljövőben további 180 alkalmazott felvételét tervezi.

Kulcsszavak: iGO NNG navigáció GPS

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.

2024. szeptember 12. 13:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03