Elindult a Netveszek.hu
A Netveszek.hu webshop összehasonlító és értékelő oldal nemrég kezdte meg működését. Az oldal segítségével a felhasználók egy helyen böngészhetnek termékek, szolgáltatások között, mindezt pedig kategóriára bontva tehetik meg. Az egyes termék különféle webshopok kínálataiból kerülnek ki.
A portál nem csak arra szolgál, hogy a felhasználók számára áttekinthetőbbé tegyék a kínálatot, hanem a közösségi kapcsolattartást is próbálja elősegíteni.
Előnye, hogy nem csupán a tulajdonosok regisztrálhatják saját webáruházukat, hanem a felhasználók is ajánlhatnak, és kezdeményezhetik egy-egy webshop regisztrációját. A honlap által nyújtott szolgáltatásokért nem kell fizetni.
Több hasonló próbálkozás is volt már ezen a téren, de eddig még egyik kezdeményezés sem volt sikeres. A különféle, hasonló elven működő portálok egyike sem volt képes arra, hogy összefogja a hazai online vásárló közösséget.
Kapcsolódó cikkek
- A cloud egy darwini mutáció: csak a legrátermettebbek maradhatnak fenn
- SUSE Cloud 4: OpenStack alapú privát felhő VMware támogatással
- Sikeres a videótolmács szolgáltatás tesztelése
- Live stream a Szigetről
- Ingyen webelérést kínál Zambiában a Facebook Internet.org appja
- A ZTE nagyobb figyelmet szentel a magyar ügyfeleknek
- Házi kedvencek a neten
- Megjelent az AIDA64 4.60-as verziója
- Megjelent az első, SUSE Cloud-alapú hibrid,felhőmegoldás
- Okosautókat fejlesztenek Kínában is
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”
A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.