A MOL-nál zajlik az ország egyik legnagyobb felhőprojektje

forrás: Prím Online, 2014. szeptember 23. 10:21

Elindult a MOL-csoport HR folyamatainak felhősítése, amely felhasználószáma alapján az egyik legnagyobb vállalati felhőinformatikai projekt hazánkban- jelentette be az SAP Hungary Kft.

A várhatóan év végén záródó bevezetés után 3000 kulcsfelhasználó fogja a teljesítménymenedzsmenttel, a karriertervezéssel kapcsolatos feladatokat ellátni az SAP SuccessFactors megoldásában. A MOL-csoport központ, és a MOL Magyarország mellett több külföldi vállalatnál is ezt a rendszert léptetik életbe.

E feladatokat eddig eltérő alkalmazásokban végezték az olajipari csoportnál. Ezt a megközelítést váltja fel az egységes, innovatív szolgáltatás igénybe vétele. A magyar mellett több más nyelven működő rendszer bevezetését, testre szabását az SAP tanácsadói végzik.

A szolgáltatást az SAP németországi felhőközpontjából fogják biztosítani, amely az iparág egyik legmagasabb szintű adatközpontjának számít. Világszerte 26 millióan használják már a felhőből a szoftvercég HR megoldásait, ehhez adódik hozzá a 3000 felhasználó.

A MOL-csoport régi SAP ügyfélnek számít, számos folyamatát támogatják a szoftvercég megoldásai.
Több olajipari vállalat is a német gyökerű szoftvercég megoldásait futtatja, legutóbb a Shell-nél indult el nagyobb SAP-s felhő bevezetés.

A MOL-csoport 40 országban van jelen, és közel 30 000 munkavállalóval bír. Az integrált olaj és gázipari vállalat egységes tehetségmenedzsment rendszerrel bír, és a legjobb tehetségeket kívánja elérni a legjobb technológiai megoldással.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54