Ember alapú marketinggel újít a Facebook

Elindul az Atlas hirdetési platoform

Czipperer Dia, 2014. szeptember 30. 14:56

Erik Johnson, az Atlas feje jelentette be hivatalos blogbejegyzésben, hogy az újratervezett Atlas hirdetési platform útjára indult. A Facebook tavaly vásárolta fel a megoldást.

A Facebook régóta várt Google AdSense kihívója megérkezett – így számolt be az Atlas érkezéséről a Wired. A terméket a vállalat tavaly vásárolta meg a Microsofttól, ám azóta jelentősen átszabták, melynek köszönhetően – reményeik szerint – a hirdetők könnyebben követhetik majd a fogyasztókat, eltekintve attól, éppen milyen eszközt használnak. Ez azért is jelentős, mert egy felhasználó nem csupán egy eszközt használ.

 

Ember alapú marketing

 

A program átírására azért is volt szükség, mert a mobilon való nyomon követéshez a sütik nem kínálnak hatékony megoldást, ugyanis ezek nem működnek mobilon.

 

Johnson a blogbejegyzésben arról is beszámolt, hogy ők a hatékonyabb célzás érdekében Facebook adatokra épülő ember alapú marketinget kínálnak, mely a felhasználók közösségi szokásait hivatott feltérképezni. Ez nem csupán nyomon követi a felhasználókat a különféle eszközökön, illetve applikációkon keresztül, hanem az online kampányok és az offline vásárlások közti szakadékot is áthidalja majd – ezek összekötése a cél, vagyis a teljes vásárlási folyamat nyomon követése egy adott hirdetésen keresztül.

 

Az Omnicom az első vállalat, amellyel együttműködésre léptek ezen a téren. A rendszer technikai működéséről egyelőre még beszélt a vállalat, csak annyit lehet tudni róla, hogy a hirdetők egy helyen optimalizálhatják és követhetik reklámjaikat, valamint ugyanitt tudnak venni és eladni is.

 

Forrás: Wired.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

25 év kemény munka van a Brilliance sikere mögött

Nagy Antal és Nagy Gábor két és fél évtizeddel ezelőtt az édesanyjuktól kért pénzből kezdett el vállalkozni, de hosszú és rögös út vezetett odáig, ahol most tartanak. Különböző kalandokban volt részük, egyszer még tönkre is akarták tenni őket, de soha nem adták fel. A 2008-as gazdasági világválság után egy modellváltásnak köszönhetően sikerült hatékonyabbá válniuk és azóta folyamatosan nőnek a vállalat bevételei és nyereségessége. Tavaly a koronavírus-járvány miatt megháromszorozódott a forgalmuk, az ezzel megkeresett pénzt pedig infrastruktúrába fektetik és exportpiacra lépnek.

2021. június 23. 21:07

A legnagyobb hazai vasútrajongót keresi a Dunakeszi Járműjavító

Kétfordulós versenyen keresi Magyarország legnagyobb vasútrajongóját a Dunakeszi Járműjavító és a TMH Hungary. Az idei év az Európai Vasút Éve, ennek alkalmából először az online térben, majd később személyesen is megmérkőzhetnek egymással az igazi vonatfanatikusok a vetélkedőn, melynek főnyereménye egy utazás Oroszország európai „fővárosába”, Szentpétervárra, ahol a szerencsés nyertes megtekintheti a világ egyik legnagyobb gyűjteményével rendelkező szentpétervári vasúti múzeumot is. A verseny szakmai partnere a Vasúttörténeti Park.

2021. június 23. 18:49

A munkavállalók 84%-a hibrid munkavégzést szeretne

A megkérdezett magyar munkavállalók 69%-a dolgozott otthonról az elmúlt évben, és 84%-uk a jövőben is szívesen végezné a munkáját csak home office-ban vagy hibrid megoldásban - derült ki a NOTEBOOK.HU 4559 fős kutatásából. Mint ahogy az is, hogy a Facebook Messenger vette át a személyes találkozó szerepét. Megtudtuk, hogy 1-2 évente cseréljük a telefonunkat, míg a notebookok élettartama 3-5 évre is megnyúlik. A home office legjobb előnyének a nők a munka mellett elvégezhető házimunkát tartották, addig a férfiak azt értékelték, hogy nem kell annyit utazniuk.

2021. június 23. 16:51

Megrendezik az ország első kaszinófesztiválját

Az idei nyárról nem mondható el, hogy bővelkedne a rendezvényekben - részt vehetünk azonban egy olyan különleges fesztiválon, amilyenre korábban még soha nem volt példa. A hónapokon át tartó győri kaszinófesztivál szórakoztató programok sokaságával várja az érdeklődőket. Ráadásul aki időben érkezik, annak a kaszinó 10.000 Ft-ot ad, és ehhez hasonló rendezvénysorozattal készül a pécsi kaszinó is.

2021. június 23. 15:13

Piacvezető fintech cégbe száll be a Hiventures

A lakossági hitelek terén piacvezető Bankmonitor Kft.-ben szerzett részesedést a hazai startup- és kkv-szektor legaktívabb tőkefinanszírozási partnere, a Hiventures. A pénzügyi szektor digitalizációjának egyik éllovasa, az egyik legismertebb hazai fintech brand remekül használta ki a világjárvány okozta piaci forrongást: 2020-ban 50 százalékos árbevétel-növekedést ért el.

2021. június 23. 13:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40