Hive – ingyenes és korlátlan felhőtárhely
Bosszankodhatnak a felhőtárhely-szolgáltatók, egy új belépő ugyanis jól odacsapott nekik. A Hive nevű szolgáltató ingyenes és korlátlan felhőtárhelyet kínál a felhasználóknak.
Egyre többen küldik felhőbe dokumentumaikat, képeiket. A tárhelyszolgáltatók is tudják, hogy a lehető legjobbnak kell lenniük, hogy őket válasszák az emberek, így sorra rukkolnak elő új ajánlatokkal, bővítik az ingyenes tárhelyek körét, új funkciókat vezetnek be stb. Egy új szereplő azonban most felboríthatja az eddigi nyugodt versengést.
A Hive nevű tárhelyszolgáltató egy új belépő a piacon. Mivel nem könnyű a már jó bevált nagy nevekkel versenybe szállni, egy egészen egyedi koncepcióval rukkolt elő. Nem csak hogy ingyenesen kínál tárhelyet a felhőben, hanem mindezt korlátlanul is. Ez tehát azt jelenti, hogy nincs limit, a felhasználók bármennyi adatot feltölthetnek, nem kell fizetniük érte.
Ennek ellenére fizetős része is van a dolognak, ugyanis az ingyenességért és korlátlanságért cserébe reklámokkal bombáz az oldal, és HD támogatás sincsen. Aki szeretne ezektől megszabaudlni, és élvezni a HD minőséget, havi 9 dollárért cserébe megteheti, ha 10 vagy annál kevesebb barátja használja a szolgáltatást.
Ám minél több barátot, ismerőst hív meg valaki, ez az összeg is csökken. Olyannyira, hogy ha valakinek több mint 100 ismerőse regisztrált a Hive-ra, a rendszer a felhasználót automatikusan prémium státuszba teszi, teljesen ingyen.
A Hive a legtöbb népszerű fájlformátumot támogatja, többek között a BitTorrent linkeket is. Ezáltal arra is van lehetőség, hogy egy adott tartalom közvetlenül a Hive fiókba töltődjön le.
A Hive egyelőre még beta asztali verziója mellett Android és iOS alapú eszközökre is elérhető a mobilapplikáció, bár mi még nem leltük rá az alkalmazásboltokban.
Forrás: TheUltralinx.com
Kapcsolódó cikkek
- Az IFS globális felhőalapú megoldást indít Microsoft Azure platformon
- Több mint 30 vállalat csatlakozott a Cisco globális Intercloud felhőhálózatához
- Új szoftvereket mutatott be Xerox
- A Google Drive oktatási verziója ingyenes és korlátlan tárhelyet kínál
- Egymilliárd dollárt fektet a Cisco felhőbe
- A kormány ötödik harctere az informatikai felhő
- Új felhőalapú megoldásokat vezet be az Oracle
- A MOL-nál zajlik az ország egyik legnagyobb felhőprojektje
- 20 százalékkal nő a felhőszolgáltatási piac
- A SAP története legnagyobb felvásárlásával válik a legnagyobb üzleti cloud szereplővé
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Marketing és kultúra találkozása a megújult Néprajzi Múzeumban
A Marketing Döntéshozók Klubjának áprilisi eseményének a látványos építészeti megoldásairól és különleges atmoszférájáról ismert, új Néprajzi Múzeum adott otthont. Az intézmény nem csupán egy ikonikus látványosság Budapest szívében, hanem egy modern élményközpont is, amely egyre meghatározóbb szerepet tölt be a főváros kulturális életében.