Az Európai Bizottság digitális területért felelős alelnöke az internetadó elleni tiltakozást javasolja
Az internetadó bevezetése elleni tiltakozásra szólított fel vasárnap délután az egyik népszerű közösségi oldalon közzétett rövid üzenetében Neelie Kroes, az Európai Bizottság digitális területért felelős alelnöke.
Neelie Kroes korábban több üzenetben tiltakozott az internetes adatforgalom megadóztatásának terve ellen. A Financial Timesnak adott nyilatkozatában a héten arra az álláspontra helyezkedett, hogy az internetes adatforgalom egyoldalú megadóztatása "nem okos ötlet"; növelné a fogyasztók által fizetendő díjakat és visszafogná a gazdaságot.
Csütörtökön két Twitter-üzenetben is foglalkozott a kormány adótervével. Az elsőben szégyennek nevezte a javaslatot, s világossá tette, hogy nem támogatja, a következőben pedig "rossz iránynak" nevezte a kezdeményezést.
Kapcsolódó cikkek
- Óv az okostelefonok kódolásától az FBI
- Az internethasználók jogait védő uniós charta vázlatát ismertették Olaszországban
- Nemi bűncselekménynek nevezte meztelen fotóinak közzétételét Jennifer Lawrence
- Ma az internetlassítás ellen tiltakozunk
- 40 milliárd forintnyi büntetés chipkártya-gyártóknak kartellezésért
- Újabb közösségi oldalakat és programokat blokkolnak Kínában
- Iránymutatást fogadott el az Európai Unió az internetes szólásszabadságról
- Három évet kapott az internetes álhír-terjesztő
- Álhírek online terjesztéséért állítottak bíróság elé egy kínai férfit
- Uniós bírálatok özöne zúdul Ankarára a Twitter betiltása miatt
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.