Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox

forrás: Prím Online, 2014. november 7. 10:04

Intelligens ügyfélszolgálati megoldást fejlesztett a WDS, a Xerox innovációs leányvállalata. A WDS Virtuális Megbízott névre keresztelt alkalmazás képes arra, hogy megértse és ellenőrizze az ügyfelek panaszait, majd személyre szabott megoldást javasoljon ezekre. Pont úgy, ahogyan azt napjainkban a vevőszolgálati munkatársak teszik.

A Xerox fejlesztőközpontjával, a PARC-kal közös kutatás arra irányult, hogy a WDS Virtuális Megbízott szó szerint képes legyen tanulni az ügyfélszolgálatosoktól. Figyeli és elemzi azt, hogy ők miképpen orvosolják a felmerülő kérdéseket, és milyen megoldási javaslatokat kínálnak fel az érdeklődők számára. Pont úgy működik, mint mi, emberek, hiszen a tapasztalatok mélyítik el a tudását. Minél több információ, visszajelzés birtokába jut, annál hatékonyabban, komplexebben képes kezelni a beérkező megkereséseket.

 

De nem csupán a napi munkában nyújt segítséget. A WDS Virtuális Megbízott abban is hatékony támogatást biztosít, hogy a szervezetek felmérjék és elemezzék azokat az ügyfélszolgálati adatokat, amelyek addig házon belül, de feldolgozatlanul álltak rendelkezésre. Ezzel a megoldással alaposan, minden részletre kiterjedően feltérképezhetőek, szegmentálhatóak az ügyféligények, panaszok típusai, a kiváltó okok és azok kezelésének eredményessége.

 

A felhő-alapú szolgáltatásként elérhető WDS Virtuális Megbízottat a felhasználók igényeik szerint alakíthatják, és az automata „személyiség jellemzőit” többféleképpen is változtathatják. Egyebek közt a virtuális alteregó megjelenítését, vagy a hangjának tónusát módosíthatják a saját elképzeléseiknek megfelelően.

 

A fejlesztés  várhatóan már a közeljövőben elérhető lesz a vállalatok számára. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Amikor a jövő megérkezik: autonóm drónok a csomagszállítás szolgálatában

Ha csomagszállító drónokra gondolunk, sokak lelki szemei előtt futurisztikus képek jelennek meg: lebegő szerkezetek hozzák a megrendelt terméket egyenesen a kertkapuhoz vagy az erkélyre. A valóság azonban ennél jóval árnyaltabb. A legnagyobb kihívás az, hogy ezek az eszközök önállóan, biztonságosan és megbízhatóan tudjanak tájékozódni a gyakran kiszámíthatatlan városi környezetben. 

2025. április 26. 13:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12