Android 5.0: az LG G3 csúcstelefonra érkezik először a Lollipop
Az LG Electronics (LG) ezen a héten kezdi fokozatosan elérhetővé tenni a G3 okostelefonokhoz a várva várt Android 5.0 Lollipop frissítést – az új operációs rendszer még idén, 2014 negyedik negyedévében megérkezik a hazai piacra. Az LG az első globális okostelefon-gyártó, amely még 2014-ben kiadja a Lollipop frissítést. A vállalat a későbbiek során jelenti be, hogy az egyéb LG mobileszközök milyen ütemezés szerint kapják meg a frissítést.
„Az LG határozott törekvése, hogy a mobilkészülékek használati élményét a lehető legjobbá tegye vásárlói számára, így kiemelt fontosságú, hogy a G3-tulajdonosok mielőbb elkezdhessék használni az Android Lollipop verzióját — mondta el Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics mobilkommunikációs vállalatának elnök-vezérigazgatója. — Az Android 5.0 új funkciói és továbbfejlesztései teljesen új felhasználói élményt jelentenek majd az LG G3 készüléken, így a telefon még jobbá válik.”
Az LG készülékeivel kapcsolatban további részletek bejelentése is várható a közeljövőben, amint a Lollipop frissítés megjelenik az egyes helyi piacokon.
Kapcsolódó cikkek
- A Google elárulta, hogy védi telefonunkat a Lollipop
- Az LG rekordot döntött a kültéri reklámozásban
- AZ LG számos innovációval várja a látogatókat az IFA-n
- LG Bluetooth MiniBeam: a hordozható minimozi
- Az LG által kínált felhasználói élményt díjazták
- LG L Fino és L Bello – új telefonok a középkategóriában
- Alsóbb kategóriás LG készülékeken is landol a G3 kezelőfelülete
- Játék az LG G3 QuickCircle tokjához
- LG webOS Smart TV-k Magyarországon is: multitasking és navigálás egyszerűen
- LG: látásunkhoz és arcunkhoz idomuló elektronikai termékek
Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Öt technológiai irány, ami újraírja a vásárlói élményt
A technológiai fejlődés megállíthatatlanul alakítja át hétköznapjainkat – legyen szó kommunikációról, vásárlásról vagy napi rutinfeladatok elvégzéséről. A fogyasztók elvárásai folyamatosan emelkednek, és azok a márkák, amelyek nem tudnak lépést tartani, könnyen lemaradhatnak. A kérdés már csak az: merre tart ez az átalakulás? Az alábbi öt trend új alapokra helyezi a vállalatok és fogyasztók közötti kapcsolatot.