Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a KPMG Tanácsadó Kft.-vel közösen méri fel a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacot - közölte a szövetség és a KPMG.
A direktmarketing-piac mérete 2013-ban 28,9 milliárd forint volt, ebből a call center szektor költése 4,4 milliárd forintot tesz ki - olvasható a közleményben. A DIMSZ egy tavalyi kutatása szerint az outsource call centerek felében a főállású alkalmazottak száma egy és 20 között van, és legtöbben megbízásos státuszban dolgoznak.
Az operátortoborzói csatornáknál vezet az internet, a spontán jelentkezés és a cégen belüli jelentkezés. Az ügyfélszolgálatos munkavállalók 73 százaléka contact centerben dolgozik, és csak 27 százalékuk távmunkában. A válaszadó cégek kétharmada bejövő és kimenő szolgáltatásokat is nyújt, célcsoport tekintetében csak a lakosság felé szolgáltatnak. Fele-fele arányban szolgáltatnak belföldre, illetve külföldre. A kitöltő cégek 43 százaléka alkalmaz hangrögzítést és 40 százaléka használ VoIP technológiát.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Hatszorosára nőtt az Androidot célzó pénzügyi támadások száma
- Huawei: hamarosan 100 milliárd szenzor internetezik helyettünk
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- Androidon a legnépszerűbbek a felnőtteknek szóló videók
- Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index
- Minden ötödik netező táblagépezik
- Hatékonyabb a munkavégzés a korlátlan internet-hozzáféréssel
- A technológiai vívmányok 4-ből 3 embert közelebb hoztak családjukhoz
- Csökkenő tendenciát mutatnak a táblagép eladások
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár kilencedik alkalommal összegzi azt, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló esztendőben.
Top Employer 2025 elismerést kapott az Egis
Nemzetközi megmérettetésen kapott elismerést az Egis Gyógyszergyár Zrt., amely most első alkalommal pályázott a rangos Top Employer Hungary minősítésre. A vállalat így – az idén egyedüli hazai gyógyszergyártó cégként – bekerült azon társaságok körébe, amelyek globális szinten is kiemelkedő munkáltatói gyakorlattal rendelkeznek.
A napelemek energiájának kihasználásához nyújt útmutatást egy új jelentés
Egyre több figyelmet fordítanak a fenntarthatósági célok elérésére a kereskedelmi ingatlanpiac szereplői, ezért a megoldásokat kereső ingatlantulajdonosok és bérlők számára kulcsfontosságúvá válnak a napelemes rendszerek. Az energiahatékonysággal kapcsolatos növekvő igények és a szén-dioxid-mentesítésre való törekvések fényében a napelemes megoldások jelentős környezeti, gazdasági és stratégiai előnyöket biztosítanak az ingatlanszektor számára.
Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját
William Cho, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, valamint a vállalat kulcsfontosságú vezetői egy Las Vegasban (Nevada, USA) tartott sajtótájékoztatón ismertették a vállalat 2025-ös üzleti stratégiáját. A vezérigazgató elmondta, hogy a gyorsan változó globális piaci környezethez igazodó megvalósítási stratégiákkal kell kiépíteni a strukturális versenyképességet és felgyorsítani a minőségi növekedést.