Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról

MTI Sajtóadatbank, 2014. november 14. 14:23

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a KPMG Tanácsadó Kft.-vel közösen méri fel a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacot - közölte a szövetség és a KPMG.

A közlemény szerint ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
 

A direktmarketing-piac mérete 2013-ban 28,9 milliárd forint volt, ebből a call center szektor költése 4,4 milliárd forintot tesz ki - olvasható a közleményben. A DIMSZ egy tavalyi kutatása szerint az outsource call centerek felében a főállású alkalmazottak száma egy és 20 között van, és legtöbben megbízásos státuszban dolgoznak.
 

Az operátortoborzói csatornáknál vezet az internet, a spontán jelentkezés és a cégen belüli jelentkezés. Az ügyfélszolgálatos munkavállalók 73 százaléka contact centerben dolgozik, és csak 27 százalékuk távmunkában. A válaszadó cégek kétharmada bejövő és kimenő szolgáltatásokat is nyújt, célcsoport tekintetében csak a lakosság felé szolgáltatnak. Fele-fele arányban szolgáltatnak belföldre, illetve külföldre. A kitöltő cégek 43 százaléka alkalmaz hangrögzítést és 40 százaléka használ VoIP technológiát.

Kulcsszavak: felmérés call center KPMG

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!

A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár kilencedik alkalommal összegzi azt, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló esztendőben.

2025. január 20. 16:42

Top Employer 2025 elismerést kapott az Egis

Nemzetközi megmérettetésen kapott elismerést az Egis Gyógyszergyár Zrt., amely most első alkalommal pályázott a rangos Top Employer Hungary minősítésre. A vállalat így – az idén egyedüli hazai gyógyszergyártó cégként – bekerült azon társaságok körébe, amelyek globális szinten is kiemelkedő munkáltatói gyakorlattal rendelkeznek. 

2025. január 20. 13:30

A napelemek energiájának kihasználásához nyújt útmutatást egy új jelentés

Egyre több figyelmet fordítanak a fenntarthatósági célok elérésére a kereskedelmi ingatlanpiac szereplői, ezért a megoldásokat kereső ingatlantulajdonosok és bérlők számára kulcsfontosságúvá válnak a napelemes rendszerek. Az energiahatékonysággal kapcsolatos növekvő igények és a szén-dioxid-mentesítésre való törekvések fényében a napelemes megoldások jelentős környezeti, gazdasági és stratégiai előnyöket biztosítanak az ingatlanszektor számára.

2025. január 20. 12:01

Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját

William Cho, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, valamint a vállalat kulcsfontosságú vezetői egy Las Vegasban (Nevada, USA) tartott sajtótájékoztatón ismertették a vállalat 2025-ös üzleti stratégiáját. A vezérigazgató elmondta, hogy a gyorsan változó globális piaci környezethez igazodó megvalósítási stratégiákkal kell kiépíteni a strukturális versenyképességet és felgyorsítani a minőségi növekedést.

2025. január 20. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51