Új csomagokkal bővült és már tévén is nézhető a Telenor MyTV

A Telenor az elmúlt egy év tapasztalatai alapján megújította MyTV szolgáltatását, mely már 25 csatornával és több sorozattal várja a felhasználókat, akik többféle műsorcsomag, illetve időalapú adatjegyek közül is választhatnak igényeiknek megfelelően. A legnagyobb fejlődést a kiszélesített platformtámogatás jelenti, hiszen a MyTV most már nem csak számítógépen, tableten és okostelefonon, hanem egy Chromecast segítségével televízión is nézhető.
A Telenor tavaly novemberben indította útjára a MyTV-t. A tableten, számítógépen és okostelefonon való tévézést lehetővé tévő szolgáltatás most szinte minden téren kibővült, a változásokról pedig mai, Budapesten tartott sajtótájékoztatóján számolt be a vállalat.
Az esemény kezdetén Takács Zoltán, a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese elárulta, hogy a közel 100 ezer felhasználóval rendelkező MyTV-t az elmúlt egy évben kapott visszajelzések és összegyűjtött tapasztalatok alapján fejlesztették tovább, hogy az minél jobban alkalmazkodhasson a fogyasztói igényekhez.
Több csatorna, tartalmasabb Videotár
A korábbi 14 helyett mostantól 25 tévécsatornát követhetnek a MyTV előfizetői. Az újdonságok között megtalálhatók a legnépszerűbb kereskedelmi adók, például az RTL Klub, a TV2 és az AXN is. A Videotár is gazdagabbá vált: 900 helyett már 2000 órányi anyagot tartalmaz, ugyanis újabb sorozatok kerültek bele, így többek között a Breaking Bad – Totál szívás és az Alkonyattól pirkadatig rajongói is megtalálhatják kedvencüket a kínálatban.
Új műsorcsomagok
A kibővített csatornakínálat újragondolt műsorcsomagokért kiáltott, ezért a Telenor új, tematikus csomagokat hozott létre. A havi 990 forintba kerülő, 13 csatornát kínáló Alapcsomag mellé immár nem 3, hanem 6 adócsomag választható, melyekre a felhasználók az érdeklődésüknek megfelelően fizethetnek elő.

Időalapú adatjegyek
Mivel a visszajelzések alapján a felhasználók könnyebben tájékozódnak időtartam, mint gigabájtban meghatározott adatmennyiség alapján, a Telenor megújította MyTV-hez használható adatjegyeit is. November 26-tól két új, idő-alapú adatjegy válik elérhetővé: a 3 órásért 290, a 10 órányi mobiltévézésre elegendő adatforgalmat biztosító jegyért pedig 690 forintot kell majd kicsengetni. December közepén megjelenik egy újabb, 50 órás adatjegy is, aminek az ára 1790 forint lesz. A Telenor SMS-ben értesíti a felhasználókat, ha elérték adatjegyük 80 százalékos kihasználását, és akkor is, ha teljesen kimerítették a benne foglalt keretet.
Már a televízió képernyőjén is
Bár a MyTV lényege a rugalmasságban rejlik, vagyis abban, hogy bárhol és bármikor lehetővé teszi a tévéadások élő követését, illetve a filmezést az Android és iOS rendszerű okoseszközökön, vagy számítógépeken keresztül (előbbiek esetében alkalmazás, utóbbinál a böngésző révén), az előfizetők jelezték a Telenornak, hogy jó lenne, ha televíziójukon is használhatnák a szolgáltatást.
A propelleres szolgáltató hallgatott ügyfeleire és kiszélesítette a MyTV platformtámogatását: október 25-től a szolgáltatás televízió készülékeken is futtatható egy Google Chreomecast segítségével. A MyTV tartalmait az otthoni WiFi hálózaton keresztül egyetlen gombnyomással közvetíthetjük okostelefonunkról, vagy táblagépünkről a hüvelykujj-méretű kütyüre, ami HDMI porton csatlakozik a tévéhez.
A Chromecastot két csomagban teszi elérhetővé a Telenor ügyfelei számára. A MyTV Videotárhoz elérést biztosító Otthoni sorozatrajongó csomag esetén egy év hűség vállalásával, 1980 forintos havidíjjal és 6990 forintos egyszeri díj kicsengetésével jutahatunk hozzá a nagyképernyős MyTV-zést lehetővé tévő eszközhöz. Decemberben megjelenik a szolgáltatónál az Otthoni Szórakozás csomag is, amely MyTV Videotár elérés és Chromecast mellett Deezer zene szolgáltatást is kínál, cserébe viszont a 6990 forintos egyszeri díj és egy év hűség mellett 2990 forintos havidíjjal kell számolnunk.
Kapcsolódó cikkek
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Már kapható a HTC legújabb Windows Phone-ja a Telenornál
- Számos tartalom táblagépen vagy okostelefonon a Lufthansa közepes távolságú járatain
- Új frekvenciákat kapott a Telenor
- Rekorddal zárta a negyedévet a Lenovo
- Telenor: nőtt a bevétel, szinten maradt a nyereség a harmadik negyedévben
- Megérkezett a Chosen, az első mobilplatformra forgatott TV sorozat
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- AZ LG számos innovációval várja a látogatókat az IFA-n
- Ezer új bázisállomással javítja lefedettségét a Telenor
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével
A Google NeuralGCM modellje gyorsabb és pontosabb időjárás előrejelzést készít a hagyományos modelleknél.
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.
Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most először kapható tömeggyártásban előállított, bárki számára megvásárolható, valós méretű humanoid.
Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
Közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat a története legnagyobbjának számító 87,73 ezer milliárd von (62,89 milliárd dollár) konszolidált bevétel mellett 3,42 ezer milliárd von (2,45 milliárd dollár) üzemi nyereséget ért el.
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.